solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Lillegull har hatt feber i hele helga og i dag var den vekk, på dagen... Så fikk han feber igjen i ettermiddag og fikk en paracet kl 20, når han la seg... Nå var pappan oppe å målte og han hadde en temp på 41.1... Så nå er de på vei til legevakta... Jeg må jo være hjemme med mini (som jeg ammer) og tror uansett pappan takler situasjonen bedre enn meg nå... Fy f... så redd jeg er... Og gutten vil bare sove... Men han er ihvertfall ikke helt "borte" , han får med seg det som skjer rundt han, heldigvis.
Mille** Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Huff, god bedring til han. Det går helst bra. ) Klem
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Det går nok bra skal du se. Han er i de beste hender nå. De ordner det der inne. Hadde hvert mye verre om dere ikke hadde kontaktet legen. Prøv å slappe av og kos deg med mini, de er nok snart hjemme igjen skal du se.
Skilpadden Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Stakkars liten. God bedring til han. Har du hørt noe om hvordan det går?
Nit@™ Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Uff, det var leit. Vet hvordan det er når en må sitte igjen hjemme slik. Det er ingen lett følelse nei. Håper at det ikke er noe alvorlig med gutten din! God bedring til han, og en god klem til mamma som sitter hjemme og venter og venter....
Honningmelon Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Hvordan går det? Føler med deg. Jeg satt hjemme med minste da eldste ble sendt på sykehus i ambulanse. Er verre å sitte hjemme å vente enn å være med.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar alle sammen... Godt å få noen trøstende ord nå... blir lite søvn på meg i natt regner jeg med. Ikke hørt noe enda, de sitter vel å venter tenker jeg... vet ikke hvor mange som er på legevakta så sent en mandag kveld jeg, men det kan da ikke være så veldig mange..?? Regner med at pappan ringer meg så fort han vet mer, han vet/så hvor redd jeg var når de reiste.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Uff så ekkelt! Men det går nok bra skal du se! Sender en trøsteklem og krysser fingrene for at dette går fint!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Går sikkert helt fint vet du han er i gode hender. Jeg fikk ofte så høy feber når jeg var liten, oftere enn jeg hadde lavere feber. Var ikke noe galt med meg, jeg hade bare litt høyere kroppstemp enn andre
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2007 å... fikk tlf av pappan nå.. Legen trodde det var halsbetennelse, fått med penselin (stavefeil??) men vi måtte vekke han i natt for å sjekke nakkestivhet (for å utelukke hjernehinnebetennelse) og så burde han sove inne hos oss i natt... stakkar liten. På blodprøven var det veldig høye bakterie(?) verdier...
Honningmelon Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Da går det nok bra :-) Bare sjekk feberen og slik ofte i natt + masse drikke. Penicillinen skal virke i løpet av et par dager, så er nok ikke lenge før han er på beina. God bedring :-)
mammaen til G & A Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Uffda, ikke godt med halsbetennelse. God bedring til lillegutten din, haaper han blir bedre fort. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå