Willy Wonka Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 H&M, Cubus, Lindex, Barnas Hus, Exit. Ramser bare opp der jeg har handlet til min lille som ser dagens lys om 3 uker. Men H&M blir nok en standardbutikk også etterhvert....billig og fine klær. Vokser så fort, så jeg gidder ikke bruke masse penger på enkle plagg når jeg kan få de til rimelig penge hos bl.a H&M. Vokser jo ut av dem før de er utslitt
Kosel Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 forløpig har jeg ikke handlet så mye selv enda... får og får og får... Men jeg antar at H&M blir standar:)
Diva Muffin Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 For det meste Lindex, Exit og et par lokale babybutikker. Kjøper inneklær på kjedebutikkene, og går litt opp i pris og kvalitet på ull, luer, votter og noe varmt til beina. Er ikke så glad i h&m, særlig ikke sokker og strømpebukser. Kommer nok til å kjøpe mer der når hun passer størrelse 86 og oppover
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 sammer her. h&m, lindex, cubus. virker som mange her kjøper så dyre klær, ser ikke helt vitsen m d jeg
Hiv o'hoi Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 H&M, Lindex, Fru Lyng, Røff&Tøff, reflex, Laredoute, lille trille, Cubus, ja.. egentlig overalt
plutseligbolle Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Liker Polarn & Pyret veldig godt, men de har ikke ullklær (?). Nøstebarn, Sparkjøp (Janus). Bruker mest ull vi da, men har heldigvis fått mange gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå