Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg har sendt deg en PM. Bare et spørsmål ang vogn....
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Åh, får ikke til å lese PM, kommer ikke inn på profilen min, vet du hvordan jeg fikser det..?
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Aner ikke! Men jeg lurte bare på hvorfor det ikke passet for dere å bruke bugaboo vogna lengre... Åssen bodde du før og nå i forhold til bruksmuligheter..... Ble nemlig veldig nysgjerrig på denne vogna, har vært inne og sjekket nettsidene dems også!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Vi bodde i Oslo, bor nå i Trondheim, men går mye i skog og mark. Vi solgte den før jeg ble gravid igjen, men valgte å ikke kjøpe den igjen, både fordi jeg ville prøve en annen vogn (hehe) og fordi jeg så for meg at den kanskje ikke funket optimalt på grus/skog og sånn... Men vurderer sterkt å kjøpe den igjen til våren altså, men er usikker..! Synes vogna er veldig close opptil drømmevogna, og med vinterhjul er den sikkert super, de har ikke jeg prøvd heller..! :-)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Tusen takk for svar! Vi går for det meste på asfalt vi. Men vi er mye på farten, inn og ut av bil, så da hadde det vært greitt med en lett, liten og funksjonell vogn! Veldig smart med disse vinterhjulene da. Men jeg må nok inn i en butikk og ta den nærmere i øyesyn. Jeg er ennå litt skeptisk til den sportsvogn delen. Må prøve min 1,5 åring oppi tenker jeg!!!!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Ja, den er utrolig lett, liten og funksjonell er kanskje det som beskriver den best.! :-) Må prøve den ja, den er verdt å sjekke skikkelig ut..! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå