Maja-Kaja Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 heei jenter:) er det noen av dere som har blitt spådd som det har stemt for? ble spådd nå at jeg kom til å bli gravid i løpet av september, dvs at jeg er gravid hvis dette stemmer. ååå så utrolig spennende. håper så inderlig. også ble det spådd at det er en jente. *veldig glad*
Rafi Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 ble også nettopp spådd her inne, hun så graviditet nå i september, en gutt.....vet ikke hvor mye jeg skal legge i det. Men håper jo virkelig hun har rett venter ikm neste uke.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 jeg ble spådd at jeg var gravid( av to forskjellige) men 2 dager etter fikk jeg mensen......Så ikke tro alt de sier.
Maja-Kaja Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 ååå så trist Pia79:( det er jo ikke noe morsomt når man får forhåpninger, særlig av 2 forskjellige. Huff... Rafi *4pp*: på søndag skal jeg ta en test om ikke mensen dukker opp:) krysser fingrene for at spådamen har rett for oss, og at du Pia også blir gravid
Rafi Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Lykke til på søndag. Håper det blir positiv test på deg jeg kan teste neste tirsdag ca. Skal nok vente til over ikm før jeg tar testen. Det har jeg gjort hver pp. Føler at skuffelsen blir mindre da. Men det er nå min mening har litt håp for denne perioden. Har du hatt mange pp Maja-Kaja??
Maja-Kaja Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 nei, første pp nå, så har vel ikek de helt store forventningene. er vel rundt 1/5 sjangse for å bli det, men håper jo da:) huff, jeg klarer ikke å vente med å teste. har ikke tålmodighet hehe. Håpe du ikke blir skuffet neste tirsdag:) Lykke til, håper spiren din sitter:)
Rafi Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Ja mange som klarer det på første forsøk så det er fullt mulig. Krysser fingrene for oss begge, og måtte spå damene ha rett i deres sådom
Kiwi med maispire Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Hei hei=) Krin spådde meg og mente at enten så var jeg gravid eller så kom jeg til å bli det snart:D Og at det kom til å bli ei jente:D
Maja☆ Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Ble spådd av både Aurora og Nattinatt at jeg ble gravid i juletider. Dette stemte ikke for jeg ble gravid nå i september. Så det er ikke riktig alt som blir spødd, men får håpe det for dere skyld at det stemmer og at dere er gravide
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Maja-Kaja... Fått akkurat samme svaret som det... graviditet i september med ei lita tulle.. Ringte spåmann her på fredag å fikk beskjed om innen februar med en liten gutt... hehe... jaja, hva skal en tro??
bittelill Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Jeg ble spådd graviditet i august av Krin på spå/horoskop, og det stemte. Det spådommen ikke sa noe om var spontanaborten som kom like etterpå ;( menmen. Det stemte jo på et vis. Jeg vet ei jente til som det stemte på da, hun ble gravid i juli akkurat som spådd.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 jeg har vel blitt spådd gravid en 3-4 ganger. aldri fått en pos test,for å si det sånn.... tror du bør ta disse spådommene med en klype salt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå