Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 det er fantastisk at noen gjør det! ken det kunne ikke falt meg inn, syns det er sååå slitsomt å være gravid, mye plager osv, og så får man ikke beholde barnet selv engang!!!! men flott at noen er villige til det da.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Herregud, nei, ikke jeg heller tror jeg... Tenk å gå med et barn i magen i 9 mnd, bli kjent med det, og så bare gi det fra seg..! Man må nok være et utrolig sterkt og fantastisk menneske for å greie noe sånn ja..!
Mulle :) Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Neeei ikke jeg heller... ÆRE VÆRE DE SOM ER DET
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg kunne godt vært surrogatmor, men d måtte vært til noen som sto meg nær. F.eks hvis bror min og kjæresten ikke kunne bært frem et barn kanskje....jeg vet ikke, men jeg hadde et flott svangerskap, så jeg ville gitt gleden av å få et etterlengtet barn til andre=)
Mille** Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Ikke jeg heller, å gå gravid er ikke noe jeg gjør med stor glede og da vil jeg i det minste ha gevinsten på slutten selv. Er utrolig fasinert av at noen faktisk greier det, helt fantastisk! )
☆Pacific sunset☆ Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Ikke jeg heller, bare tanken på å gi fra meg babyen som har vært i magen min i 9 mnd.... huff nei!!
Northernlights Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Det kunne jeg glatt ha gjort for noen som trengte det. Men ikke med mitt egg.Det er det eneste jeg ikke kunne gjort.... Tilbød meg det engang for en god del år siden,til ei med transplantasjon av et organ som gjorde det umulig for henne å bære fram egne barn. Men hun sa hennes egen søster også var frivillig som surogat"emne", så det skulle selvsagt bli henne om det ble noe av det. Dessverre døde hun før hun kom så langt...Plutselig sviktet hjertet hennes.Såvidt litt over 30 år gammel.
WP-TLogPeanut Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Såå herlig Se alt fra pappans ståsted
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Pga plagene som følger med hadde ikke jeg orket heller. Blærgh. Men sånn teknisk sett så tror jeg at jeg kunne det, det er jo ikke mitt egg ergo er det ikke mitt barn. Hadde nok gjort det for broren min ja om det var nødvendig.
LegallyBlond Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Huff, hadde aldri klart å være surrogatmor for noen fremmede nei... Av mange grunner egentlig. Men synes det er fantastisk at noen gjør det!! Kunne gjort det for søskene mine, men da ville jeg hatt keisersnitt. Hadde IKKE orket en naturlig fødsel til et barn som ikke var mitt eget. Tror jeg hadde klart å hatt et iallefall litt mer distansert forhold til det om jeg slapp riene og smertene. BLir jo selvsagt smerter når man ks også, men ikke på den måten.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Plagene ved svangerskap hadde jeg brydd meg fint lite om, men alt som kommer ut av min kropp er MITT. Hadde ikke hatt noe å si hvem sitt egg det var, jeg hadde ALDRI klart å gi fra meg barnet. Min baby, MIN MIN MIN!!! Så jeg hadde nok vært en elendig surrogatmor ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå