Beth Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Grrrrumf! Her trudde eg den gamle skrotten min var tilbake i 27-dagars syklusar, men nei da! 24 dagar greidde tantefaen å vente før ho viste det stygge trynet sitt. Sukk. Men eigentleg var eg vel litt førebudd da eg ikkje fekk positiv EL-test da eg skulle ha det. Mistenkte nok at det var tidleg EL, men ein håper jo likevel. Nå blør eg og det har begynt å verke, så da er det ikkje så mykje meir å lure på denne månaden. Dobbeltsukk. Kvifor skal alt vera så jævla vanskeleg? På den andre sida: å legge prosjektet på hylla er ikkje noko å mase med, det heller. Eg ser absolutt ingen grunn til å kaste bort pengar på prevensjon. Det ser ikkje akkurat ut til å vera nødvendig... Så gjenstår det å ønskje lykke til med trekninga for alle andre med ikm i desse dagar. Eg kryssar fingre for dykk, og får heller prøve å koma sterkare tilbake (sjøl om håpet svinn dag for dag - det vedgår eg). Oppgjeve helsing frå
annem-gravid:-)))) Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Huff da, føle med deg. Like uvelkommen kvar måned den tanta. Eg ventar fram mot ikm 24/9, har så lyst å testa meg, men har ingen test i hus. Det er nok like greit, for tidlig med test uansett. Du må ha lykke til med neste pp :-) Oppmuntrande klemmar frå
skifer Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ikke bare bare med sånne tullekropper Beth.*klemmelittpå*.. Lykke til i denne pp da Klem Skifer
G.I.H Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hei...Det er neimen ikkje enkelt når desse kroppene våre ikkje heilt vil samarbeide med oss,og iallefall ikkje når me har slik hastverk som det du og eg har.Men det er dessverre så lite me kan gjere med det, naturen har sin egen evne med å ta sine egne veier uansett ka me måtte meine. Me får berre prøve å holde motet oppe, og håpe og be om at me kjem i mål før det er forseint. Eg innser jo at den biologiske klokka snart har innhenta meg, men eg vil no stå på til det er eit faktum. Eg hverken kan eller vil gi meg før...Lykke til videre, håper at det klaffer for både deg og meg snart...
evius fikk junigutt Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Føler med deg, Beth. Neste periode får vi jage den tanta langt avgårde. Tror jammen min kropp har begynt å tulle med syklusen også nå..... Ønsker deg lykke til med neste pp.....
martine68 Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Vil bare sende deg en stor trøsteklem Beth. Håper dere lykkes bedre neste gang. trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå