Gå til innhold

:-) Tusen takk jenter :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For at dere deler med dere, at jeg kan få dele med dere og at vi kan dele ekser på midten, kryss eller tvers. Det lindrer faktisk både sinn og sinnet litt:-)

Jeg var altså så sint at jeg kunne ha drept om han sto foran meg isted.....Så han bør holde seg laaaangt unna meg heretter og jeg er herved eksdama fra helvete, null samarbeid null konflikt - helt genialt:-)

God natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;-) God natt selv! Jeg skrev en roman av et svar til deg/dere istad, men så ble det borte... Når du har bestemt deg for å være eksdama fra helvete, da burde han skjelve i buksene, legge øra bakover og lystre! det vet jeg at jeg hadde gjort! Bra! Jeg ble rent i godt humør av å se så mye girlpower, innsikt, humor og klokskap på et sted!

Skrevet

hva skal man egentlig med ekser??? jo,som du skriver,dele di der det går!!!

skjønner godt du er forbanna.et "voksent" menneske kan ikke holde på sånn.men dessverre så fins di i alt for mange eksemplarer.

godt du setter foten ned.la han sitte der,dum som en sau.

du har gjort ditt,og mere til du.

å ungene ser vel hvor tåpelig han oppfører seg.

nei,kos deg med vissheten at du stiller opp for dine.det er mer enn han han si.

klem =0)

Skrevet

Det eneste aberet med å spille eksen fra helvete er at jeg kjeder meg fryktelig fort, så gjeeeeeesp, hvor lenge må jeg være sur og ekkel da???

Det kler meg ikke kjære, kler meg ikke;-)

Skrevet

Du behøver ikke være sur og ekkel - men tvertimot distansert, og vis tydelig at initiativet får være hans og bit av fyren huet med en gang han prøver å lire av seg tull!

(klippe hull i uniformen på et kult sted? Kunne det vært noe?)

Skrevet

Det er fint vi kan være der for hverandre, både i form av mottakere av gørr og galle og i form av felles skjebne og kanskje noen gode tips.

Jeg kjenner meg igjen i det at det er kjedelig og krevende å skulle ta igjen med samme mynt. Jeg klarer det bare ikke, jeg. Har imidlertid blitt flinkere til å beskytte meg selv. Forvetningene er lavere, det er ikke alt jeg kontakter ham om og jeg ber ham aldri om noe. Da kan han ikke si nei... Tenker at jeg ikke vil ta igjen med samme mynt, så lavt vil jeg helst ikke synke :-)

Klem til deg fra meg

Skrevet

Nei det er så sant så sant.....det blir for dumt å gå ned på samme lave nivå!

Nei, jeg distanserer meg....det klarer jeg:-)

Skrevet

Distansere klarer du og å legge forventningene ned på et passe nivå. Da slipper du å bli såret der det gjør aller mest vondt; gjennom ungene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...