Gå til innhold

Innblanding fra svigers..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye lar dere svigerforeldrene/foreldrene deres blande seg inn i deres liv? Hvor setter dere grensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grense. Det har aldri vært et problem. De deltar i livet vårt, men har aldri opplevd noe som kvalifiserer til innblanding.

Skrevet

Minst mulig. Jeg kommer dårlig overens med svigermor. Jeg vil ikke la henne delta fordi hun kan og vet best, kritiserer måten vi gjør ting på, roter i badskapene mine og vasker når hun er her, kaster tingene våre fordi hun synes de er stygge, snakker dritt om hun som er sammen med broren til samboer, og siste nytt er at hun har bestemt at vi trenger en voksipose, selv om vi har pose til vogna. Hun skjønner ikke at vi bruker vogna minimum 2 timer om dagen, og lemper den over fortauskanter, mens den er tung av varer.. da frister det lite med 10 kg dun i tillegg.

Måtte bare få syte litt her.. det meste kvalifiserer til innblanding og overtramp ;)

Skrevet

Hehe.. Kan høres ut som vi har samme svigermor.. Min tar seg også til rette her hjemme hos oss. Hun blir så "leiseg" hvis samboeren min sier i fra (noe jeg får han til å gjøre) at hun gråter og får sympati. Hun anklager også sønn sin for å ikke like henne lenger..blablabla.. Så nå lar han henne holde på som hun vil her i mitt hjem..!!

Skrevet

De bryr seg, men ikke så mye at det er irriterende..

Har ikke noe å klage på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...