Gå til innhold

Cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i butikken for et par dager siden, og skulle kjøpe cherrox (eller hvordan det nå skrives..). Problemet var å få dem på snuppa! Strevde nesten vettet av meg. Butikkdamen sa de ble litt lettere etter hvert som foret innvendig ble flatere, men gudbedre da... Kan ikke kjøpe større størrelse, heller (2 cm å gå på)...

SKAL cherrox virkelig være så vanskelig å få på? Eller var det bare denne typen (skofus)? Er det noen som har erfaring med dem, skofus cherrox, - er de bra?

Storesnupp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cherroxer er veldig vanskelig å få på ja! det blir lettere når barnet er større og kan tråkke ned i skoen selv. jeg bruker derfor ikke cherrox til minsten før hun nærmer seg 2 år... gjorde heller ikke det på eldstejenta. de er supre i barnehagen etc.når det er vått og kaldt, men passer som sagt best på litt eldre barn.

Skrevet

har hørt at disse er veldig trange i skaftet. Har derfor ikke prøvd de engang på min, han har lubben fot og tykk legg:-)

Skrevet

Jeg kjøpte dette til jenta mi i fjor og brukte dem overhode ikke, syns de var såå vanskelige å få på...

Kan jo hende det er noe forskjell fra merke til merke men jeg kommer nok ikke til å kjøpe det igjen med det første..

Ser for meg at det er lettere med cherrox når de blir eldre??

Skrevet

Prøvde Skofus sine i helgen jeg og... To str større enn det hun bruker nå, men hadde ikke sjans til å få foten hennes nedi...

Spurte litt her og fikk masse tips om Vikin Cherrox og at de er mye bedre å få på. Så jeg får nok investere i de i steden. Kan jo ikke hale å dra så mye hver gang vi skal ut....

Skrevet

jeg kjøpte viking thermo.Ikke vanskelige å få på,til tross for at lillegutt har brede bein/legger.

Skrevet

kjøpte skofus cherrox til han i da str 23 å fikkd et bra på så håper det fortsetter selv om han absolutt ikke ville ha de på.

håper det ordner seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...