Gå til innhold

http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=268&category_id=dcae791d3662befdfb326ae1fca64d0c&

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er kjempefin, og lett å trille.. Litt styr å legge sammen når du har den som bagvogn i og med at bagen må taes av hver gang.. Men ellers virker den som en kjempevogn (har vært i butikken og prøvd den MANGE ganger, har veldig lyst på den...)

Skrevet

Jeg har kjøpt denne vogna og er kjempefornøyd! kjøpte den som er grå med limegrønt trekk inni.

Den er veldig lett å trille og føles veldig solid. Min lille gutt er 17 dager gammel, så jeg har ikke rukket å teste vogna så veldig mye ennå. Er litt styr å slå den sammen når man bruker bagen, for den må tas av da. Men ellers er den kjempebra å håndtere.

Men en ting som er negativt er regntrekket som følger med, det dekker ikke hele bagen så da må man kjøpe et større et i tillegg.

Kan anbefale deg å sjekke ut vogna i en av butikkene til babybest, jeg kjøpte vogna mi i butikken som er på Tveita i Oslo.

Skrevet

Å så bra!!! Synes den virket så fin!!! Er den tung?? Jeg bor i Sandefjord jeg så jeg får se å få tatt meg en tur innover en dag og "teste" den...

Skrevet

Lurer på hvordan denne er å kjøre i snø?

Med bare et hjul forran, så vil den kanskje ikke være så stødig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...