Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Noen som kjenner til denne vogna??? http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=268&category_id=dcae791d3662befdfb326ae1fca64d0c&
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Den er kjempefin, og lett å trille.. Litt styr å legge sammen når du har den som bagvogn i og med at bagen må taes av hver gang.. Men ellers virker den som en kjempevogn (har vært i butikken og prøvd den MANGE ganger, har veldig lyst på den...)
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg har kjøpt denne vogna og er kjempefornøyd! kjøpte den som er grå med limegrønt trekk inni. Den er veldig lett å trille og føles veldig solid. Min lille gutt er 17 dager gammel, så jeg har ikke rukket å teste vogna så veldig mye ennå. Er litt styr å slå den sammen når man bruker bagen, for den må tas av da. Men ellers er den kjempebra å håndtere. Men en ting som er negativt er regntrekket som følger med, det dekker ikke hele bagen så da må man kjøpe et større et i tillegg. Kan anbefale deg å sjekke ut vogna i en av butikkene til babybest, jeg kjøpte vogna mi i butikken som er på Tveita i Oslo.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Å så bra!!! Synes den virket så fin!!! Er den tung?? Jeg bor i Sandefjord jeg så jeg får se å få tatt meg en tur innover en dag og "teste" den...
Gjest Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Lurer på hvordan denne er å kjøre i snø? Med bare et hjul forran, så vil den kanskje ikke være så stødig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå