Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Det blir ikke bryllupsfest på ekebergrestauranten allikelvel! *snuf hulk* Kaker må de lage og det går ikke jeg med på for jeg vil ha personlige kaker fra familiemedlemmer som ønsker å lage. Mamma skal lage bryllupskaka! skal vi ha med ekstra kaker koster det 25 kr pr person! Det vil koste 1200 pr kuvert uten bar... *sukk* Hadde gledet meg til å feire bryllup der, jeeeg! :-(
balle og solo Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 stakkar da!! *såsåså* Dokke finn sikkert en plass å ha d, som e myyyyykje bedre!!
It's all about me Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Sjekk ut Lanternen Restaurant på Bygdøy. Vi hadde selskapet der og det var helt perfet beliggenhet. Super koselig å ha det rett ved vannet også.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 Hva er kuvert prisen der? an kan ha med egne kaker? det viktigste for meg er at mamma får laget bryllupskaken!
It's all about me Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 De er veldig fleksible til egne ting og ønsker. Vi hadde bare med egne kaker, de tar bere en symbolsk sum for den ekstra oppdekningen med arsjetter og ryddingen etter det. Vi hadde ellers med masse godis også. Det eneste du ikke får ta med selv er hvis det skal være fruktfat der, men det er ikke dems særhet, det er noen regler. Ja og maten og drikken da selvfølgelig, he he. Huskler ikke kuvertprisen der, men tror vi betalte en 600 og for 3 retters. Og når jeg først er inne på det, maten er grisegod der. De ble vurdert like før vi bestilte og fikk terningkast De har nettsted, men anbefaler å dra innom og ta en titt.
It's all about me Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 http://www.restaurantlanternen.no/index.html Men bildene på den siden yter dem ikke rett, de er en skikkelig restaurant med klasse. Og et lite tips: Vi giftet oss på andre siden av vannet og ankom festen med i egen båt. Det var helt knall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå