ettie Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Har du bestemt deg for hva du vil gjøre? Har du noen som kan være der for deg nå? Dette må være utrolig tungt for deg som mor!
ettie Skrevet 17. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2007 ikke for å mase men,... *dytte* I tilfelle du ikke så den.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 signerer denne.. dette må være så fælt for dere.. mange klemmer!!!!!! tenker på dere..
Skilpadden Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg må få tatt henne med til en lege for å få undersøkt henne. Har skjønt at det kanskje er best å dra rett til sykehuset. Får ta en telefon i morgen tidlig. Jeg kommer til å holde henne borte fra barnehagen frem til jeg vet hva som har skjedd. Jeg har permisjon, så er hjemme uansett. Vanskelig å vite hva man gjør i sånne situasjoner. Det er heldigvis en ting man ikke hører om for ofte. Det var så vondt i stad. Hun holdt hardt rund halsen min mens hun gråt og gråt fordi det gjorde så vondt. Men hun har vært fin og normal store deler av dagen også. Det er bare i forbindelse med do-besøk at det gjør vondt. Hun kan umulig ha funnet på dette selv. Hun har fantasi, men det finnes grenser.
Skilpadden Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Kanskje det er greit å ta henne med til helsestasjonen? Hva tror dere?
ettie Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Nei ta henne til sykehuset. Da slipper du at ukvalifiserte (synest i slike tlfeller at HS er det) begir seg inn på noe de ikke kan. Gå rett til sykehuset og krev å få snakke med noen som har spesialkompetanse på området. De kan jo være de undersøker selv om de ikke bør, og de kan bli belastning for jenta di.
cherry coke Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Jeg ville bare ønske dere lykke til, og si at jeg tenker på dere...Håper at du klarer å være sterk for lille jenta di, og komme ti bunns i dette.. For en grusom situasjon..Sender deg en god klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå