Gå til innhold

Min første akupunkturtime i morgen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende!!! Satser på at det er dette som skal til for å få lokket fram den sjenerte babyen (er jo så sjenert at den tør ikke bli laget jo :) Hehe... )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, huff, godt å se at du kan smile og le litt iallefall...

Var det 14pp du var i?

Er ennå ikke inni min 1pp, men har vært her på BIM i noen uker allerede :)

Håper nålene driver babyen fram fra skjulestedet!!!

Skrevet

Jeg skal ha min første på torsdag. Jeg er veldig spent siden jeg egentlig ikke er noe glad i nåler. Og tror det blir vanskelig å slappe av. Men jeg regner med det blir mest prat på første time. Jeg vet ikke, du må skrive inn i morgen hvordan det gikk og hva de gjorde ;) Så jeg vet hva jeg kan forvente.

Skrevet

Du nå gi rapport Turbo!!

tror jeg skal prøve det igjen når vi vet mer om hva som skjer her.

håper dette får babyen på andre tanker;-)

lykke til til deg også bittelill!

Skrevet

Fader!!! Dette var det VERSTE jeg NOENGANG har gjort!!! Haha...bare kødda!!!

Da er i alle fall timen over. Kjempekoselig svensk dame :) Satte en nål på hver hånd, 4 nåler i magen, en på hver legg og en nede på hver fot. Lå med disse ca 10 minutter. Fikk så to små "steiner" som hun limte på øret. Disse skal jeg stimulere 3 ganger hver dag. Og ny time på mandag.

Er jo forventet eggløsning rundt søndag, mandag, tirsdag en gang (hvis pergoen fortsatt gjør at syklusen blir stabil)

Nålene skulle stimulere blodgjennomstrømmingen til livmoren. Syns det allerede "jobber" der nede jeg :) Hehe... sikkert psykisk :)

Skrevet

Lykke, lykke til :)

Vurderer å prøve dette jeg også, men har enda ikke tatt steget.... :)

Skrevet

Har i alle fall ikke så mye å tape på å prøve det. De pengene er verdt det!!! Spesielt om det faktisk funker da :) Og det tror vi jo :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...