silhah og emilie Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 jeg har ingen diagnose enda..går å venter på time til hjerte spesialist på st.olavs og dere kan se for dere hvor lang ventetid det er der:p iallefall under sist svangerskap fant legen min et ekstra hjerteslag på meg..vi sjekket ikke så mye mere da men jeg fikk inkallelse til legen ei stund etter fødsel. da tok jeg slik ekg og det ekstra hjerteslaget var der enda. legen min mener det er en mild form for hjertesvikt som på ingen måte er farlig så lenge jeg lever forhåldsvis sundt. er det kanskje noen her i samme situasjon som vil dele litt erfaringer??
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 jeg har en forvokst hjerteklaff som forhåpentligvis gror seg til iløpet av 3 år, viss ikke må den skiftes.. var også født med hull på hjertet, men der grodde seg til. kan ikke si noe annet enn at jeg har fått litt tettere oppfølging nå i svangerskapet, og at 'litj mainn' skal bli grundig undersøkt. gikk med mye smerter, (kan føles ut som sting på hjerte, bare uendelig ganger sterkere.. slår meg nesten i bakken hver gang.) har heldigvis ikke kjent noe til det på lange stunder. *bank i bordet* men det er ingenting å være noe bekymret for så lenge legene sier det går bra. det vi gjorde var å spørre på hver ultralyd om hjerte så bra ut, og om de kunne ta seg en ekstra sjekk på det. (var mest bekymret på tidligUL, og har vært på 9 stk tilsammen nå, alt ser heldigvis bra ut:)) lykke til
prøvekluten+3små Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 hva vil det si å ha et slag ekstra?høyere puls?
silhah og emilie Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 det som er at hjertet pumper for lite blod...eller så var det for sakte, husker ikke helt men iallefall så fører dette til at hjertet slår et ekstra slag for å kompansere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå