mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Var innom et innlegg og der stod det da faktisk at det skulle bli party (også for oss som ikke kunne stille forrige gang.) Jeg lever og det går vel mot rettsak hvis ikke vi bor i huset til helgen. Dette holder på å ta livet av oss nå, derfor litt lite fokus på andre ting. Har rett og slett ikke energi nok. Men dere skal se trappa vår, den er bare rålekker....... Så hei og hopp, nå må jeg få meg noe søvn. Knerten har kastet opp siden søndag kl. 10.00. Sov ikke noe særlig i natt kan man si. Brukte mest tiden til å skifte pysj og sengetøy til Knerten..... Ha en god kveld!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 åååhh =0) der var du ja!! sørgelig å høre at dere ennå har trøbbel.at det sliter på dere,ja det kan jeg godt forstå!! men en gang må det jo bli ferdig vell?? aldri hørt om treigere snekkere.er sikker på at når dere endelig kan flytte inn,så er det å se den lekre trappa rene terapien ;o) god bedring til knerten,og så heier jeg på at dere snart er i mål !! hei og hopp,hei og hopp!!!! klem =0)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Huff! Stakkars dere! Håper det snart ordner seg. Det hadde vært hyggelig å se deg i november!!! Stor klem!!!!!!!
Karomamma Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Ja, det hørte du!! Vi satser på at du blir med, vettu!! Og savner deg her inne, får håpe det snart normaliserer seg med byggeprosjektet! My boobs are OK
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Så du hadde meldt deg på festen - det er kult! Alt det andre er IKKE kult!! Håper ting fikser seg til det beste for dere til slutt og at Knerten blir frisk fort!!! Krysser fingre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå