mamma til 2 små:=) Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hvorfor skal alt være så kjekt for dem? Jeg syns jo heller ikke det er kjekt å sitte på et legekontor omringet av syke triste mennisker i opptil 2 timer...Hvorfor er det greit at han heller går hjem eller setter seg i bilen istenfor å vente med meg?Bli med meg inn til lege...Oppleve å få høre sitt første barns hjertelyd.Hvorfor vil dem ikke selv? Neida jeg nekter å tvinge han med på undersøkelser! Da er det like godt han sitter i bilen i mens eller går ut å tar seg en røyk som vanlig. Jeg kan klare meg selv tenker jeg da! Å stakkars menn! di er jo BARE ENN MANN!!!! Hvorfor er alt greit av den grunn:=) Dem kan ikke skjenne barnet nei men da burde dem vel ihvertfall engasjere seg i det dem faktisk kan Jeg merker at jeg er lei !!! Jeg merker nå at jeg ikke syns alt er like greit lenger.Jeg er en veldig selvstendig dame men jeg trenger at han jeg skal dele mitt liv med er en MANN! En som ikke trenger å bli unnskyldt for å være en mann! Hvis ikke tror jeg jeg helst vil leve alene:=) ikke bare pga at han helst ikke vil bli med på kontroller eller kjøpe babyutstyr eller lytte når jeg prater om babyen i magen men for at vi lever i hver vår verden.... at han er snill er ikke lenger nok!
mamma til 2 små:=) Skrevet 17. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2007 ok jeg er nok litt bitter og hormonell men jeg måtte bare få det ut hehe:=) av og til skulle jeg ønske jeg var mann for jeg innbiller meg at jeg kunne hvert en så god mann + jeg kunne gitt litt f...som dem:=) Vi kvinner har så mye vi må ta ansvar for og huske på....tenke på!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå