Gå til innhold

Kan du se noen graviditet på meg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født 28.02.83, og fikk i november 2006 min første sønn. Kan du se noen tegn til graviditet på meg dette året? Setter veldig pris på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min manns f.dato er 27.03.83

Skrevet

Det tror jeg skjer meget raskt :-)

Lykke til!!

Hilsen nybegynner

Skrevet

grunnen til jeg spør er at jeg føler mange av symptomene som sist graviditet nå - men jeg tørr ikke teste - da vi ikke har planlagt noe - er litt redd for svaret.. selvom jeg føler jeg vet svaret allerede...

tatt ringtesten over magen, og ringen beveger seg - det gjorde den ikke tidligere - vet disse testene kanskje ikke er til å stole på - men den beveget seg forrige svangerskap også(i ring - blei gutt, denne gangen går den frem og tilbake) Ringen skal jo ikke bevege seg om det ikke er noen graviditet?

Nysgjerrig spurt - får du opp noe? Tegn til kjønn el.lignende?

Tusen tusen takk for svar. Ser du har undertegnet som nybegynner, lykke til videre. Dette virker spennende!

Skrevet

Hei.

Det blir spennende for deg når du får svar. Jeg er litt usikker på kjønn.

Det svinger litt på jente/gutt.

Jeg fikk en litt rar tanke også. Tenk om det er tvillinger. Men nå begynner jeg å bli trøtt og skal gi meg. Så det er sikkert bare fantasien som tar overhånd.

Ihvertfall er det stor sjanse for at du får en positiv test.

Hilsen nybegynner

Skrevet

tvillinger? oioi.. det ville virkelig satt livet på prøve... :)

Takk for svar! Får drøye noen uker til med testingen tror jeg... så jeg er klar til å ta imot det evt svaret... :)

Igjen tusen takk, - Og sove godt!

Hilsen Elise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...