Gå til innhold

Quinny Freestyle 3 Xl pakke med Dreami bag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette?? Anbefaler dere den vogna?? Har en Emmaljunga Edge Duo etter sønnen min, og den synes jeg er veldig tung... Pluss at "finessene" ikke er så "finessete" allikevel... He he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAr akkurat solgt min. Jeg får vinterbarn og bagen er skrekkelig liten. Dersom du går over til sportsvogna er den veldig åpen om du skjønner... Ikke særli lun.

Kjøpte den som sportsvogn og var igrunn veldig fornøyd med den helt til jeg snudde den rette veien, da tipper den veldig lett om barnet skal sove i den.

Er heller ikke spesielt lett. MEn kjempegod å trille da:)

Skrevet

Jeg har veldig lyst på emmaljunga jeg da, selge din?? hehe...

Skrevet

Jeg har den, og synes den er helt topp! Pga det svingbare fremhjulet er den kjempelett å kjøre.

Skrevet

Får vinterbarn jeg også, så da kan jeg kanskje slå fra meg den...

Tusen takk for svar!!

Skrevet

He he ja, men jeg må finne en vogn selv først!! Hvis ikke beholder jeg den til jeg skal bruke sportsvogna... Skal si i fra her inne når jeg finner en vogn og skal selge Emmaljungaen!!!

Skrevet

flottings;) hehe

Skrevet

jeg syntes den var helt super til forrige mann.. fikk han i sept. han lå i den tilmars, dvs 6mnd.husker jeg syntes det var litt lite lunt å legge han i sports delen. men med lammeskinn og pose går det fint. de første 6 mnd er i alle fall ikke noe problem.

Skrevet

Sett en softbag i sportsdelen, og vognen er suveren! Da blir det lunt!

Skrevet

Hva mener du her? Jeg er litt grønn når det gjelder vogner. Vi har denne vognen m/ sportsdelen og lurer på hva vi skal gjøre når nr. 2 kommer i mars. Har hørt at bagen er grusomt liten, men vi trenger jo ikke pose så veldig lenge uansett.

Får man festet softbagen i vognen og er denne liksom større?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...