Gå til innhold

Irriterer meg grønn over:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 17 mnd da,, hun snakker masse :) sier godt over 100 ord og har begynt å lage små setninger, synge små sanger o.l. MEN det er visst ikke normalt, de i barnehagen ble litt satt ut når de hørte hvor mye hun kunne snakke. Hun snakket dårligere enn gjennomsnittet en periode også, jeg var litt bekymret hehe :) men plutselig så sa det bare pang..

Mami 87 og nydelige Natalie

................

Denne setningen: MEN det er visst ikke normalt, de i barnehagen ble litt satt ut når de hørte hvor mye hun kunne snakke. Hun snakket dårligere enn gjennomsnittet en periode også, jeg var litt bekymret hehe :)

Så j***** selvgod over den ungen sin. Makan til kjerring..!!!!

Aldri likt henne og believe me... Kommer aldri til å gjøre det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og derfor MÅTTE du bare lage en egen tråd om det, dustekjerring!

Skrevet

Er vel bare koselig at hun er stolt over ungen sin vel????

Skrevet

du må ha lite å bruke hodet ditt på som kan irritere deg over sånne ting. Skjerp deg, og finn på noe lurt å tenke på. Dette er jo bare kjekt at hun er stolt over ungen sin! Det hadde jammen jeg og vært.

Skrevet

Ikke "kjekt" når blir slik.. Ekkelt, preg over hele kjerringa som får meg til å mislike ungen.

Ungen er sikkert pen og blablabla, men faen ikke så pen som hu skal ha det til, og IKKE så flink som hu skal ha det til.

Har aldri hørt makan til skryt og ekkelt fra ei mor.

Skrevet

Så du snakker som oftest bare dritt om ungen din du da, anonym?

Skrevet

Bare fordi du har en stygg unge som du ikke eier et fnugg av stolthet over, så trenger du vel ikke å la det gå ut over andre!

Skrevet

Herregud, hva er det som spinner i hodet ditt egentlig? Unnskyld meg, men sånne holdninger har jeg, og sikkert mange flere, ingenting til overs for.

Skrevet

Man trenger ikke å snakke dritt om ungen sin.

Men går an å si det så det ikke blir så ekkelt sukkersøtt at jeg må SPYYYY....!!!!!

Barnet mitt er jo bare helt herlig, men trenger ikke å utbasunere mer over det og lage smiletegn og "hehe", og virkelig tro at alle skal digge både meg og ungen.

Alle barn er herlige, men må gå an å begrense seg også!

Skrevet

Heheheheheheheh, hadde du sett ungen min ville du sagt som alle andre: Nydelig.

Hva mer trenger man å si om et barn? Skryte i det vide og det breie og at bhg personale skal være helt mållaus over at ungen kan blablabla..??

Har blitt stoppet ofte på gaten hvor folk har sagt: For et skjønt barn du har, og dette er folk jeg ikke kjenner.

Så ungen min er nok ikke stygg! :)

Skrevet

Frk. frustrert med alle de små

Hva som spinner i mitt hode?

Iallefall mer enn det mami har, som bare bryr seg om merkeklær, sminke og dukker...

Skrevet

Skjønner litt hva HI mener. Enkelte er bare så flinke til hele tiden å fremheve seg og sitt, at det går over alle grenser. Men synes ikke mami er den typen likevel. Hun skriver jo i tråden at jenta hennes hadde ligget litt etter en periode også, så tror ikke innlegget var ment for å skryte, men som en ren oppdatering av jentas utvikling. Så blir det jo opp til oss andre også å legge ut div innlegg om våre ungenes utvikling osv. Det er jo ingen som forbyr oss andre å gi litt ros til våre unger også.

Skrevet

Hvis det irriterer deg så grenseløst så kan du vel bare prøve å overse det? Eller måtte du bare blåse ut frustrasjonen kanskje:)

Skrevet

Er ikke så lett å overse det, når hun gang på gang skal skryte.

Og iallefall skal lire av seg hvor filnk både hun og dattra er i alt.

Måtte bare få det, for har aldri sagt noe galt om noen her.

Dumt at jeg gjemmer meg bak nick, for pleier aldri å gjøre det heller.

Men så er det så mange som elsker denne jenta pga hennes skryteting og ikke kan få nok av henne og saueflokken her ville kappa hodet av meg.

Og det gadd jeg ikke nå.

Hun er nok en flott jente, men litt for mye FLOTT for meg.

Skrevet

Så fint for deg! Men hvorfor er du så stygg da...??

Skrevet

Jeg?

Stygg?

Det vet jeg ikke..

Eller er jeg det?

Er jo en grunn til at den stygge lille andungen vokser seg stor og blir Svanen?

Var ikke noe videre pen, men..

Er vel den første som gutter går til på fest.

:) JEG kan ikke noe for det. Er bare sånn det er.

Naturlig pen er bedre enn pen, dum og lite smart.

Skrevet

"Er vel den første som gutter går til på fest."

Selvskryt is a very bad thing.... Du er ikke særlig mye bedre enn hun du kritiserer i innlegget ditt.

Skrevet

Driti ut Vålerenga. Skriv så du er ugjennkjenbar i det minste.

Skrevet

Ungene mine har også et for stort ordforråd til tider, jeg blir klar i ørene av aill jabbinga!

Skrevet

Det er ikke skryte.

Iallefall når jeg ikke har vært på fest på.. La meg tenke..

3år..!!

Skrevet

Hva i all verden var galt med innlegget til Mami? Hun forteller om barnet, og på en helt normal måte. Det hun sier om barnet er utelukkende positivt, men er det alltid skryt når man forteller hva barnet kan? Og er skryt alltid negativt? Herregud.... Men for all del - jeg skjønner at Jantelovtilhengere med seriøse humørsvingninger har problemer med slikt.

Skrevet

Haha, litt morsomt at folk tror at det er vålerenga!!

Liker ikke henne heller, haha

Skrevet

Gutten min er 18 mndr. Han kan si mamma, pappa, bæsj og is... Og det er stort sett det. Men han er helt objektivt (;-)) verdens vakreste, og når det er noe han er flink til så skryter jeg uhemmet og uforbeholdent som bare en mamma (eller pappa) kan. Og når jeg snakker om ham blir jeg så glad inni meg at jeg godt kan finne på å lage smileys også ;-)

OG SÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER DET SÅ RART AT MAN SKRYTER OG ER STOLT AV UNGENE SINE?

Skrevet

Det var ikke meningen at det innlegget skulle være anonymt altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...