Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg og sambo kom gående forbi noen mennesker som var stimlet sammen og sto og så på noe. Det viste seg å være en påkjørt katt. Katta hadde tydelige skader, blant annet var beina knekt. Den forsøkte å komme seg opp men kunne ikke. Den hadde også et strot sår i hodet og pustet hest og veldig anstrengt. Som om den ikke fikk puste ordentlig. Den var tydeligvis i store smerter, men likevel var det ingen som gjorde noe, de sto bare med henda foran munnen, hadde omtrent tårer i øynene og hvisket hvor forferdelig dette var. Sambo har vokst opp på gård og er vant med dyr. Han orket ikke å se på at katta led og tok en stor stein og kakket katta hardt i hodet slik at den døde. Det som overrasker meg er reaksjonene til de handlingslammede folk som sto rundt. De så på sambo som om det var deres egen mor han hadde slått ihjel og kjeftet og smalt om hvor slem han var. Men han gjorde jo dette for at katten skulle slippe å lide! Dette følelseshysteriet har gått for langt, folk er ikke lenger i stand til å hjelpe dyr i nød fordi de tror dyr er som mennesker....
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 samboeren din gjorde det eneste riktige mener nå jeg. men personlig er jeg som de andre pinglene, står bare og ser på. Godt at noen ordner opp i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Signerer. (Er allikevel lettet over at barmhjertighetsdrap på dyr ikke likestilles med barmhjertighetsdrap på mennesker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå