Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei, fikk en artig tanke. hvor mange av dere har termin valentines day/14 februar? eller hvor mange av dere har hatt og fått på dagen? jeg var satt til termin 14 feb selv. men jeg ville ut litt tidligere jeg da. så ble blåmessebarn i stedet:)
2 små orkaner Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hadde termin på Valentines Day med Hans Emil, men han ble født 1/2. Vi var bare glad han ikke ble født dagen før for da har hans tante og en kusine bursdag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå