Gå til innhold

Top Model?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig??? Kathrine Sørland er i alle fall en MYYYYE bedre programleder enn det som er i denne sesongen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vendela er sikkelig mean!!!!!!!!!!!!

og ho p .r a .t. e.rt så rart....

Skrevet

Jeg så det ikke i kveld!!!! Er sååå nysjerrig på hva som skjedde når hun rev opp et bilde... så det på reklame! Er det en plass på nettet hvor jeg kan se det i reprise? Klarer ikke å vente til helga for å se det!!!

Skrevet

ho rev i stykker 2 bilder..

og ho synes alle var ræva modeller..

Skrevet

Var bare at det var 2 som røyk ut i kveld. De 2 siste som stod igen var visst begge så dårlige at de røyk ut.

Og resten måtte skjerpe seg...dette var visst en advarsel...

Skrevet

Jeg ELSKER top model, men har kutta det ut siden det er Vendela Kirsebom som er programleder :( Ga henne en sjanse og så første programmet, men nei, det funker ikke for meg! Prater rart ja, hun høres tunghørt ut pga toneleiet.....

Skrevet

ja jeg savner ihvertfall Katrine Sørland. Synes de (programleder og fotograf) tar litt vel av denne gangen. Blir litt for dumt synes jeg. Skjønner godt at jentene reagerer

Skrevet

Ååååååå, hærlighet som jeg misliker vendela.... perfekte lille vendela!!! Hohohhoohoh!!! Makan til tragisk, og ikke minst han jan thomas.... fytti katta for et tragisk programleder par!! HAHAHAHAH!! Liker ikke han fotografen heller....

All ære til K. Sørland som ga seg mens serien var på topp!! Og kor kul var ikke Harve, Sørlands coach og veileder til jentene!!

Vendela har ødelagt hele Top Model!!!

Men vendela var vel fantastisk hun på sine første fotoshoot... fantastisk som alltid!!

Kan ikke fatte og begripe at hun har vært/er model...(men mamma da,(ref tv-reklame)) og iallefall i supermodel.... Ingenting som fenger meg med vendela.....Vakre flotte vendela...

Hadde skjønt den harde kritikken til jentene hvis de faktisk hadde vært modeller.... men jentene er jo amatører på lik linje me oss... det er jo superteamet vendela-jan thomas som skal forme de best mulig slik at de har mulighet til å bli en top model.......

Synes det var kjempe tøft gjort av hun jenta som fikk spm om " er puppene dine er ekte"... nei svarte hun og så var det nå pepper om at det var for unaturlig og for store.... så svarte jenta, javel, men jeg har gjort det for min egen del ikke deres!!!! Ikke enkelt å bli hengt ut sånn på tv....

Makan til drittprogram som samboer sier!!!!!!!!!!

TRAGISK!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...