Gå til innhold

Var ikke den responsen jeg ville ha,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt jakka mi for salg på finn.no. Fikk en mail av en som var intressert. Svarte tilbake til han med beskjed om at en annen hadde jakka på hånd. Fikk følgende svar i dag ;"hei x vor bor du da jeg ser deg på Bilde med jakken på du er ei flått jenta bare mail til meg da hilsen Rune "

Det var kun bilde av jakka, ikke noe mer. Svarte at dette ble for ekkelt og stoppet kontakten. Noen folk er syke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid smart å sladde / klippe vekk ansikt på sånne annonser, enten det er bilde av voksne eller barn.

Det går vel også an å ikke skrive adressen og tlf nr , eller ? Bare E-post og en diffus adresse.

Skjønner at det der var ekkelt ja, spesielt når han ser hvor du bor.

Skrevet

Hehehe, så patetisk! Dagens latter. :)

Hadde det vært meg så hadde jeg skrevet tilbake:

Jakken er din for 6 000, har brukt den naken ved en anledning, heeeheee..

Fra spøk til alvor: Jeg skriver aldri annet enn byen jeg bor i når jeg annonserer på finn. Bruker mailadressen.

Skrevet

Da skal jeg fortelle deg noe om da jeg var på flyttefot fra barnefar som bodde på østlandet og leitet etter en leilighet her på vestlandet.

Hadde satt annonse i avisen "alenemor m 1 barn trenger leilighet snarest osv" og tre dager etterpå ringte det en fyr . Vi snakket og han ville at jeg skulle flytte inn til HAN for å være vaskekjerring osv. Og spurte meg om masse rart (ekle greier). Så spurte jeg hvor gammel han var : jo, litt over 40 år.. GRØSS OG GRU sier jeg bare!!! Jeg la på fort og så begynte han å plage meg via sms . men jeg hadde ingen mulighet til å benytte meg av e-mail heller men skrev at hvis ikke han sluttet så anmeldte jeg han (hadde spart på meldingene) . gud så kvalmt. Jeg har lært leksen min : aldri oppgi tlf.nr. i avisen..

Finnes mange kvalme mannfolk ute i verden..

Skrevet

Jeg hadde annonse i avisen i fjor sommer når jeg var på jakt etter leilighet. Hadde satt max pris på 5000.

Den ringte en fyr og sa han hadde leilighet til 6000. Vel, sier jeg...jeg hadde jo en max pris på 1000 kr under hans pris.

Han lurte på om jeg ville ha jobb. Tja, skjønte ikke helt hva han mente... Men så kom det frem at hvis jeg jobbet naken for han skulle jeg få leiligheten gratis... Han hadde visst boblebad også, hahahhaha... SYKT!!

Skrevet

Jeg brukte også bare mailadressen, så han kan ikke finne meg. Ansiktet mitt viste heller ikke, bare jakka. Ikke er jeg noe spesiellt fin heller, så det har han bare funnet på.

Skrevet

Nei huff. Man skal nok tenke seg om både en og to ganger før man oppgir hele navnet, telefon og ev. adresse på internett. Det holder lenge med fornavn og e-post adresse som ikke avslører hele navnet ditt i annonser.

Men, man lærer så lenge man har lever... he, he, he.

Skrevet

Som sagt så la jeg kun ut fornavn og mailadresse. Selvfølgelig legger jeg ikke ut fullt navn og adresse på nettet, ingen er vel så dumme!!!

Skrevet

Ja, man må ikke legge ut navn og adresse sov. blablabla. Ser ut til at du må få det inn med t-skje! Hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...