Shabby Cheap Chic Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Lurer på hva jeg skal kjøpe.. Har ei på snart 6 måneder og hun trenger jo ikke en sånn bhg dress... Hva har du kjøpt \ tenkt til å kjøpe til babyen din??? Trenger tips..
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 I år har vi kjøpt reimatec i fjor hadde vi hm (da var hun bare 7-9 mnd) Tror neppe du trenger noen flott dress til snuppa de i år
adelia*termin 18/10* Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 jeg har kjøpt reflex, han er 10 mnd
Honningmelon Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Minste på 10 mnd har en dress fra Kappahl. Trenger ikke de mest slitesterke, vind og vanntette når de er så små.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 I fjor hadde vi ikke dress, hun er født i juni, så hadde som regel på seg ulltøy og satt i vogna.. Hadde en tynn vår-/høstdress til henne på våren som vi brukte ull under når det trengtes... Synes ikke en på 6 mnd trenger dress..! I så fall ville jeg bare kjøpt en billig en, og så en regnbukse over i tilfelle vått.. :-)
LegallyBlond Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Tenker du på vogndress? Vi har ullfleecedressen fra nøstebarn, den er helt fantastisk. HAdde den til storebror også, like fin enda selv om vi brukte den hver dag fra eldste var 4-5 til 10 mnd. Som utedress til litt akebrett og sånn har vi en color kids x-treme etter storebror, vindtett, vanntett og god fasong.
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2007 Tenkte på vogndress ja, ikke noen kjempe tykke greier.. Skal sjekke ut Nøstebarn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå