Gå til innhold

ok, nå tar morsinstinktet mitt helt overhånd her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det jeg har av bhgansatt-instinkt har fulstendig forsvunnet. og jeg er ikke klar for å sende lille jenten min i bhg om 12timer:(

hun er en liten baby enda. min baby. og ego som jeg er vil at hun skal være glad i meg og bare meg, vil ikke at hun skal henge rundt halsen på de ansatte der og ville tilbake til meg ( dette har skjedd meg et av barn i bhg jeg jobber og meg. hylskrek når hun måtte til mamman sin:( ). vet jo at det ikke blir sånn, men det er skrekken min da.

men det jeg er redd for på ordentlig er at hun ikke skal få noen å leke mid , hun er så mye mindre enn de andre , tror det kanskje var en som var 3mnd eldre, resten er minst 9mnd eldre.....tenk om hun blir krabbende rundt der alene hele dagen. eller at de ansatte synes hun er så liten at de bare gå å bærerpå henne hele dagen.....

nei nå har alt jeg hadde av fornuft ( har ikke gruet meg før i dag) forduftet langt bort. vil ikke at det skal bli i morgen.......

huff nei, der kom tårene også:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Kjenner igjen tankene dine fra når min begynte i barnehagen for bare 14 dager siden. Nå begynte hun noen dager før hun fylte ett, så hun var jo litt eldre, men det gikk kjempefint, selvom hu er minst. Hun får mye kos og omsorg av de ansatte der, og sitter nok en god del på armen i løpet av en dag, hun liker å sitte på armen. Men at hun koser seg og har det godt der, det føler jeg meg sikker på. Har ikke opplevd at hun ikke vil hjem da.

En annen ting er at så små barn ikke bryr seg om å leke med andre barn. De er mest opptatt av selve lekene, ikke noen å leke med, så om hun ikke har noen å leke med gjør ikke noe.

Dette går helt fint!!! Lykke til!

Skrevet

hehe, jeg skjønner hva du mener. men vet du, det kommer til å gå superbra. Kan bare ønske deg lykke til. Hun kommer nok til å trives, men også bli glad for å komm ehjem til mamman sin!!!

Skrevet

åå jeg kjenner meg såå godt igjen

har selv jobba i bhg men det er noe helt annet å være mor selv å sette fra seg barnet sitt

i dag hadde vi første dag i bhg, var bare på besøk da, men det gikk sååå bra:)

emilie bare ville ned å leke med de andre barna og de lekte med henne på tross av at de fleste var 3 år.

kjenner jeg er myye roligere nå i forhold til skikkelig oppstart på onsdag:)

det går så fint så:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...