&KJ& Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hun Vendela er jo skikkelig bithcy, og han fotografen var så kjip at jeg ikke har ord for det en gang. Hva er greia med å lage negativ stemning da? Få tilbake Katrine Sørland som faktisk hadde litt sjel... Og hva har de gjort med meg som klarer å hisse meg over et tv program, og det et "dårlig" et.....
klg,2 boys now:) Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 ja må si meg enig der gitt..det har liksom blitt en billigere variant virker det som.før brukte de mange utenladska fotografer å de reiste mye.nå er det ren nedbryting spør du meg.forstår ikke hvorfor vendela ikke heler snakker svensk,istede for å prøve å snakke norsk
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg synes det er bra jeg, det er akkurat sånn bransjen er... Det er viktig at de er forberedt..! Men når det er sagt - Vendela må jo være verdens mest elendige programleder..!!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Faktisk helt uenig med deg. Syntes programmet har mye mer kredibilitet nå som Vendela som faktisk har vært supermodell og vet hva som kreves styrer det. Kathrine Sørland egner seg i missekonkurranser men ikke på bilder... syntes det var flaut når hun kritiserte folk som faktisk var bedre til å poserere enn henne i forrige sesong... hun har ett utrykk liksom.. Og Bjørn Opsahl er en veldig dyktig og annerkjent fotograf, han har vært i bransjen i mange år og vet hva som kreves, kult at de fronter norske fotografer og folk i stedet for utenlandske jeg. Og at han er kjip skjønner jeg godt, det er jobben hans og når han ikke føler at noen gir ham det som kreves må det være utrolig irriterende.. Men de er nok litt ekstra bitchy for å lage "god" tv også da... hvorfor skulle de ellers beholde hun med tatoveringene? Hun er jo ikke veldig pen eller fotogen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå