Gå til innhold

slår deres unger seg mye? (samme som småtroll 1-2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 1åring faller og slår seg hele tiden. Spesielt slår hun hodet, og hun har konstant ett blåmerke eller to i panna...I dag falt hun også i en sølepytt og nesa er nå illrød og oppskrubba stakkars. Prøver å avverge ulykkene, men hun er jo høyt og lavt til enhver tid. Er dette normalt for småbarn, eller er hun ekstremt klønete...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste:

"slår dere ungene deres mye?"

Hehe... Nei, den gutten min han vet ikke hva det er å slå seg! Han ramla nesten ikke da han lærte seg å gå, har knapt ramla i trappa da han lærte å gå i trapper, og i sommer har han vel fått skrubbsår på knærne 2-3 ganger... hehe Føler meg litt som en overforsiktig mor selv om det egentlig er han som er så forsiktig...

Skrevet

Eldstemann slo seg nesten aldri, mellomste hadde nesten konstant kuler, blåmerker, kutt osv. Unger er ulike, noen er mer uredde og aktive enn andre :-) Men eldstemann tydeligvis hadde innstillingen: "Det der ser litt skummelt ut, best å la være", hadde mellomste tydeligvis innstillingen: "Ok, jeg datt og slo meg de ti første gangene jeg prøvde, men det KAN jo hende det år bra denne gangen!" ;-)

Skrevet

huff, jeg har også en svært uforsiktig kar!

Han stanger seg og faller i et sett!

Barn er så forskjellige. Gutten til dagmammaen er veldig forsiktig av seg, eg prøver seg kun på det han vet han mestrer..tror jeg har sett et skrubbsår på kneet hans en gang..det er alt!

Dagmammaen for nerver av gutten min..hun snur seg i 5sek, og vips så er han oppå kjøkkenbordet og hoister! Er hun i nærheten av han så må hun springe bort for han feilberegner veldig, og om hun er 2-3meter unna (gjerne med ryggen til) så hører hun han plutselig si: hopp, hopp..så hopper han og regner med at hun tar imot!

Har gått bra til nå med kjøkkenbordet..men ellers iløpa dagen så oppdaterer han kulene i panna gjevnlig...folk ville vel ikke kjent han igjen uten:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...