Frk. Hattifnatt Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Er det noen av dere her inne som har prøvd? Er det vanskelig, virker det greit?? Jeg har bare dette igjen å prøve, for jeg kan ikke bruke andre prevensjonsmidler, da jeg reager på virkestoffene....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Brukte det før og var veldig fornøyd. Enkel å bruke og jeg tålte den godt, men tåler ikke andre hormonmidler.
Frk. Hattifnatt Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Da krysser jeg fingrene for at jeg kan bruke den:) Tusen takk for svar
klg,2 boys now:) Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 jeg har brukt den både før graviditet å etter synes den er kjempe grei.reagere også på alt annet.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Ikke vanskelig, dytt inn og så har du den der i 3 uker. Ta den ut etter 3 uker og du får mensen. Når du begynner å bli lei av mensen, dvs etter en uke;-) så dytter du opp en ny en og har den der i 3 nye uker. Mannen min merket ikke at den var der, men om mannen din merker det, kan du trygt ta den ut under akten å sette den inn etterpå. Den kan være ute 3 timer om dagen uten at det påvirker prevensjonsvirkningen. Ellers er det jo liten dose med hormoner jevnt under hele døgnet, og derfor ikke så pang dose for kroppen, Du slipper å huske på det hver dag. Men det er dyrere enn vanlige p-piller. Koster vel en 100lapp i mnd om jeg husker rett. Men for meg og mannen min var det iallefall en genial prevensjonsmåte frem til vi skulle ha barn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå