Mrs. Hodge Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Er du virkelig selvutnevnt medlem av skrivepolitiet? Det står stor respekt av at du er villig til å bruke fritiden din på å rette opp skrivefeil på dette forumet! Er det ikke mye arbeid? Tenk å være så engasjert, virkelig brenne for noe, på samme måten som deg! Håper jeg får oppleve det engang! klem..
Mrs. Hodge Skrevet 17. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2007 Herregud yppert! skal si deg ei dialekt som er verre jeg: HAUGESUND!! Da blir iallefall jeg knusktørr! Skjønt bergensdialekt er temmelig jævlig det og...
Mrs. Hodge Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Yepp, jeg sier meg enig! Hvilken dialekt påvirker deg motsatt da, yppert?
prekæs Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Kan svare for han. Fredrikstaddialekt. Hælle måne. Smask.
KaMa Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Du kan lese nedover denne tråden å se hva du selv velger å bruke tiden din på, så kan vi vel komme tilbake til det. Er for øvrig ganske imponert over at du klarer å tolke mitt stusselige svar ang lengre og lenger som et engasjement jeg brenner for.. Tafatt og stillesittende verden du lever i?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Du må lære deg hvordan å/og skal brukes, KaMa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå