Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Noen som vet om vi kan få os i morgen? jeg har regninger liggende her oppover nakken på meg ( trenger sårt penger nå! Vet at dette er veldig stander spørsmål og at vi er lei av å svare på det samme. Men, jeg har aldri skrevet det før nå pga jeg sårt trenger os. Bruker ALLTID å få den dagen før (altså 19) men, noen som opplever å få den enda tidligere? Lov å håpe:))
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 OS kommer på onsdag..Desverre..Fins der ikke noen som du kan låne litt penger av for en dag eller to ?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 er nok ikke noe håp om imorgen nei... skulle gjerne hatt de selv, tilbud på en kommode på ikea bare imorgen... tyyyypisk, hehe!
yinyang Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Thihi, jeg fikk 15000 i studielån i dag!!!!! Yiiipppiii (Men de var mange uker forsinket, og egentlig allerede brukt opp, men godt likevel!)
Hiv o'hoi Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg fikk i hvertfall den utbetalingsblanketten i dag..og da pleier pengene å være på konto dagen etter.. men jeg regner nok ikke med at de er inne før onsdag/torsdag..
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 hei dere som har fått studielånet deres,hvor lang tid tok det fra dere søkte til dere fikk penger? trenger penger,er snart en mnd siden de mottok søknaden min..vet at det er 6ukers behandlings tid..vil ha penger nåååååå..sutre sutre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå