Pøbelfrøet Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei. Er helt fersk her selv om vi har et barn fra før. Jeg har netopp fjernet spiralen og har lyst på et barn til. men så blir jeg plutselig usikker... Tørr vi å få en til. Jeg jobber 4 dg i uken og er rimelig sliten på kvelden etter at noe husarbeid har blitt gjort og ønsker bare å gå å legge meg når kl blir halv ti på kvelden. Orker vi en til da? selv jeg da ikke er på jobb det første året selvfølgelig. Mannen jobber turnus og er en del borte på kvelder og når han jobber helg er han borte fra fredagskveld til mandagsmorgen... Samtidig så synes vi at det er rette tidspunkt å få nr 2 nå da det blir (hvis det klaffer) ca 3 år i mellom barna. Hmmm. Skikkelig dilemma. Men kjenner jeg meg rett så blir det vel prøving tenker jeg, synes det er så koselig med mage og alle sparkene i magen:) og selvfølgelig BABYEN! Takker for alle svar jeg får )
Anitahar2barn Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Det er vel sånn med de fleste tror jeg...det har iallfall jeg tenkt :-) Når passer det EGENTLIG å få en til? Jeg er sikker på at når vi ser tilbake så har denne travle perioden gått både fort og greit. Og det er jo fint å ikke begynne helt på nytt om mange år og...og at barna er litt tette. Når man står i situasjonen så klarer man alt! Kanskje alle bekymringene dine er glemt når babyen først kommer? Hvem vet...å bli gravid er vel både deilig og skummelt på en gang. Sånn har det vel alltid vært :-)
Pøbelfrøet Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar ) Jo jeg vet jo det at når evt barnet kommer er det ikke mer å tenke på enn å bare leve med situasjonen. Og vi har tenkt at; når passer det egentlig, vil jo ikke vente for lenge heller. Det er vel egentlig bare å hive seg ut i det tror jeg. For hvis man venter lenge så blir det liksom aldri tida for at det passer å starte på nytt.! Og som sagt så ønsker vi ikke mange år mellom barna heller )
matjamin Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 hihi,godt det ikke bare er jeg som "tenker" mye.. Har sluttet på prevansjon,men syntes det ofte er skremmende med nr 3,men allikevel et must.. føler meg ikke "ferdig" liksom.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå