LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Prøver på nytt her jeg! Hva skal jeg huske på, tips, ha med, se på der nede osv? Vi skal til Side èn uke, jeg og Guttongen på 5 år.
Storebror & Lillesøster Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hadde tatt med litt palegg,leverpostei,smøreost,og syltetøy og slikt,det hadde vi,fordi de har lite utvalg der,og mye rart,vi lå syke halve turen med diare og oppkast,vet ikke hva det kom av,fikk antibiotikakur så hus idoform,imodium,paracet,febermål,solkrem og hygieneartikler (det er dyrt der) Ellers er det mye fint og handle,men husk og prut,som regel kan du prute ned til 1/3 av prisen. Vi kom hjem på torsdag. God tur,håper dere får en bedre tur en oss.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Dumt å være syk ja. Håper dere fikk litt bra utav ferien da. Skal på apoteket i morgen å hamstre litt for mage og sår og slikt. Vet du noe om feks Gameboy og kamera og slikt er billig? tenkte å kjøpe digitalkamera der nede, om det lønner seg. Hvordan er det med klesbutikker og priser der? Er liksom ikke ute etter gull, skinn og levis, og det er det eneste jeg finner noe info om på nett. Mer hypp på barneklær og "normale" klær.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 klær er ikke så veldig billig der nede syntes JEG da men PRUT PRUT PRUT ikke gå i de "fancy" butikkene men gjerne gatebutikkene som er der.. jeg har bare vært i alanya og det er kanskje litt "dyrere" der enn side. og anbefaler ikke å kjøpe noe elektrisk da,hvis du får problemer med den så blir det stress å sende den helt til tyrkia for å få noe refundert eller fikset.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Ja d har jeg jo tenkt på, blir jo pes om man mååå reparere, men så tenkte jeg at om det er sykt mye billigere så kan man kanskje ta sjangsen på at den holder en stund. Men aner jo ikke hvordan prisene er.
Storebror & Lillesøster Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Nei vet ikke om det lønner seg og kjøpe kamera og slik,ikke så mye billigere og som hun andre her sier er det dumt hvis du får problemer med det. Og det er mye forskjellige dongribukser og topper i alle merker du kan tenke deg,joggedresse,i adidas,puma,nike ovs...samme med sko og vesker,belte og lommebøker,men ikke kjøp parfyme der,kjøp heller tax free'en.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 Ahh...adidas, mmm! :-) Leste at parfymen er bambus ja, bare van og essens. Så blir nok tax-free der ja. Kam man bruke nettbank der nede? Jeg skal etter planen få inn penger dagen etter vi komer ned, og er jo litt greit å få det sjekka før man tar helt av på shopping..
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 du kan finne mye bra klær og væsker og slikt der, ja. det er som regel kopier, men de holder i årevis - like lenge som ekte vare ellers, kjøp med en konjakk og drikk en teskje hver morgen. det holder magen i orden. og be om alt kjøtt "well done". masse bakterier vi ikke er vant til i norge
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2007 Ingen blodig biff altså. Men tror jeg klarer meg fint uten! Hvordan er det med fiskemat der? Guttongen er litt sær og spiser helst fisk, er det å anbefale, god, pris? Er jo oppvokst her mot storhavet og er litt vel kresen på fisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå