Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe en cd med musikk som passer til baby, noe jeg kan synge med til. Har noen forslag til en god baby cd?
i.daddy Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Kjøp noe du liker:) Da kan du synge med og kose deg og dette merker babyen! Ellers kan du jo kjøpe en barne cd også som babyen kommer til å kjenne igjen når han/hun blir større. Torbjørn Egners Viser har kommet ut igjen på CD nå; ALLTID en vinner for alle barn!
trebarnsmammaen Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Hei! Det første som slår meg er babysang-cd'en "Bomchikka". Den er nettopp beregnet på at mammaen skal synge for babyen sin. Nære og gode sanger. Kjente og ukjente. Den får du sikkert kjøpt i noen utvalgte butikker, men hvertfall på denne siden: http://www.frelsesarmeen.no/pages/fabu_aktivitet_b.aspx?nr=2769 Trykk på CD-coveret litt ned på siden, så ser du hvordan du kan bestille den. Lykke til!:-)
*Mi tesorito* Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Tron Viggo-cd'n er en stor hit her i huset:) "Det var en gang en ... og en .... en svært liten ... og en kjempestor ..." Det er favoritten, masse morsomme lyder, var reddningen under lange bilturer i sommer:)
Vimsen og Lille Bille Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Dyrene i Hakkebakkeskogen er en stor hit her. Jeg gjør til stemmen min litt så jeg skal høres ut som skumle Petter pinnsvinn eller lager stemmen lys og pipete så jeg skal høres ut som bestemor skogmus, og småtten elsker det:-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Tusen takk for tips! Skal søke på cdon å se om de har noen av disse, så vi kan få i gang litt skikkelig sang her i huset!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Her går det i alt mulig. Det jeg liker også barnecd`r. Han er 6mnd når,men fra han var nyfødt har vi alltid hatt musikk på.. Han liker godt Gullars, Kaptein Sabeltann, Eva Cassidy, Evanecense mm... Gikk å lånte cd`r på biblioteket også la jeg dem over på biblioteket mitt her på pc`n. Mange penger spart på mye fin og kjekk musikk som jeg alltid har hatt lyst å kjøpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå