Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg er i uke 30, og er så sinnsykt trøtt... Får litt dårlig samvittighet hvis jeg legger med nedpå for å slappe av på dagen. Jeg er jo sykmeldt, så det gjør jo egentlig ingenting... Selv legger jeg meg ca 23.30, og sover til ca 9.30. Men da har jeg vært oppe ca 4-6 ganger på do på natta...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 kjære deg, sov så myyye du bare kan!!! er jeg heldig kan jeg få sove fra 2330-0530.. + oppe 3-4 ganger pga urolige barn. søvn på dagtid er det minimalt med,da minsten bare er 16 mnd,så jeg tørr ikke sove . har barnehage 3 dager i uka,sover litt da. så sov du ))))
StineMor_2007_ Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 når jeg ver i uke 30 la jeg meg mellom 7 og 8 på velden jeg og sov til over 12 på dagen... våknet ikke for do besøk på nettene heller.. oxo kunne jeg legge meg noen timer midt på dagen oxo, men nå er det heldig vis ikke sånn mer... syntes så synd på sambo jeg da siden jeg var så trøtt å la meg så tidlig
rød Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Bra trøtt ja. 37 uker idag, men det bynte for alvor for 1-2 uker siden. Har en på 3 år, men midt på dagen har jeg ikke nubbesjans til å holde meg våken. Heldigvis er nr 1 utrolig flink, så jeg får meg en dubb Men har nok drukket altfor mye Battery i dette svangerskapet, er plaget med for lite energi og var det også med nr 1. Så for å holde ut på jobb ble det sånn+ at det er så sinnsykt godt. Stakkars tennene mine. Liker ikke kaffe eller svart brus...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg er mer trøtt nå enn jeg har vært før i sv.skapet. Og det har vært ekstra slitsomt fra fredag til i dag..datter'n min på 5 år har/har hatt omgangssyke! Mye oppe på natta..merker det er slitsomt..og særlig med en sambo som jobber natta,så blir det ekstra mye på meg. Har sovet når hun har sovet på dagtid...må få den søvnen jeg kan om dagene og nettene. Er i uke 37 nå...
Tussa og Sofie Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Trøtt ja...er 32 uker nå og har de siste 4 ukene vært veldig trøtt...Legger meg senest kl 2200, mange dager før og står opp rundt 0730 for å dra på jobb, jobber da halv dag. Innimellom har det hendt at jeg må ta en liten blund etter jobben. Synes forøvrig jeg er enda trøttere i helgene, orker ingenting når uka er over. Har som regel noen skikkelige dårlige netter ila uka, så tar igjen det i helgene. Føler meg skikkelig kjip om dagen jah...hehe!
Millerine Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Er i uke 30 i morgen og jeg er virkelig trøtt. Trøttheten har kommet sigende mer og mer de siste ukene. Tar en god blund midt på dagen, og kanskje en til om jeg har behov for det. Sover fra 23 til 0700 og er sikkert oppe på do tre ganger hver natt. Regner med at jeg blir enda trøttere etterhvert også! Men ha ikke dårlig samvittighet for å sove, vi trenger det, tenk hvilken jobb kroppen vår gjør! Klem
Propellmamma til 2 Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Vær glad for at du får sove og gjør det så mye du bare kan er mitt tips :-) Jeg har 2 uker til termin og er konstant trøtt og utslitt, men det er fordi jeg ikke klarer å sove. Alle sovestillinger er vonde og det verker overalt :-( Gleder meg bare til dette er over, så jeg kan sove mens babyen sover uten å ha det vondt....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Hallo:-) Sov mest mulig:-) Har to barn fra før av og skal ha min tredje nå. Etter jeg har levert de i barnehagen reiser hjem hjem igjen og legger meg nedpå noen timer. Ingenting er bedre enn det. Kroppen din trenger det! Få mest mulig hvile før fødselen. Det trengs. Legger meg i ti tiden på kvelden å er oppe sammen med ungene i 7 tiden. Legger meg i ni tiden og sover gjerne til 12-13 tiden:-) Lykke til!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 18. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2007 Takk for oppmuntrende svar! Jeg ska nok begynne å sove litt mere ja... Er såååå trøtt!!
kathrine86 Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 heisann..jeg har også vært veldig trøtt i det siste..sover fra 11-halv 12 på kvelden...er våken et par ganger i løpet av natta og står ikke opp før rundt halv 1 på formiddagen..jeg er i uke 37+3 har målt hb og det ligger på 8 så det er ganske lavt så jeg mener det også kan være en god del av grunnen til at jeg sover så mye...så nå har jeg fått beskjed om og ta jern i en uke...håper det hjelper er så utrolig kjedelig og neten ikke orke noen ting..
Bdancer Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Jeg er i uke 30 jeg også. Jeg legger meg 9:30 og står opp kl 7. er våken ca 1-4 ganger i løpet av natten, men sovner vanligvis fort igjen. Så pleier jeg å ta en dupp fra ca kl 17-19. jeg jobber litt men er for så vidt ganske mye i ro i løpet av dagen, men allikevel dødstrøtt! Mye sliten og mye søvn men ikke så ille som de første månedene. da sov jeg hele tiden. var fullt på jobb da, men sovnet med en gang jeg kom hjem - stod opp og spiste middag og la meg igjen for kvelden. Gjorde ikke annet enn å sove og jobbe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå