Miramor Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Der folk får Metadon og Subutexbehandling. Jeg skulle bare på et kur der og stormet inn i siste liten. Måtte på do først - og da skjedde det en til til på min berømte tabbeliste: Jeg gikk inn på doen med et bind i hånden. Dro ned buksen for å sette meg...da holder øynene på å dette ut: En luke går opp ved siden av doen og en stemme sier: Skal du ta prøve? Selvfølgelig ikke. Jeg tar på buksen i en farlig fart - og da ser jeg at hele veggen er et sotet vindu med folk bak - slik at de som er i prosjektet ikke kan finne på noe tull med urinprøvene. Snakk om å bli tatt med buksene nede :-) Ikke fant jeg en annen do heller. Så første timen var jeg både latter -og tissetrengt -ingen heldig kombinasjon.
WWJD Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 å hærlighet da vet jeg ikke om jeg hadde dødd av latter eller av skam! hehehe
Herlige barn har jeg fått Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Hehe stakkars deg da! Men var det ikke merket med at toalettet var noe spesielt med??
Miramor Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Joda - etterpå så jeg at det sto PRØVE under WC skiltet på døren. Men jeg hadde det så travelt at jeg ikke festet meg med det. Himmel og hav for en do. Sotet glass med folk bak. De satt sikkert og drakk morgenkaffe.
Miramor Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg har det litt travelt når jeg skriver også: "Jeg skulle på kurs ikke kur :-) "da skjedde det en ting til på .....
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 He he he, oh GUUUUD så flauuut!!:-) *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå