Gå til innhold

Var på LAR i dag,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Der folk får Metadon og Subutexbehandling.

Jeg skulle bare på et kur der og stormet inn i siste liten. Måtte på do først - og da skjedde det en til til på min berømte tabbeliste:

 

Jeg gikk inn på doen med et bind i hånden. Dro ned buksen for å sette meg...da holder øynene på å dette ut: En luke går opp ved siden av doen og en stemme sier: Skal du ta prøve?

Selvfølgelig ikke.

Jeg tar på buksen i en farlig fart - og da ser jeg at hele veggen er et sotet vindu med folk bak - slik at de som er i prosjektet ikke kan finne på noe tull med urinprøvene.

Snakk om å bli tatt med buksene nede :-)

Ikke fant jeg en annen do heller. Så første timen var jeg både latter -og tissetrengt -ingen heldig kombinasjon.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å hærlighet da vet jeg ikke om jeg hadde dødd av latter eller av skam! hehehe

Skrevet

Hehe stakkars deg da! Men var det ikke merket med at toalettet var noe spesielt med??

Skrevet

Joda - etterpå så jeg at det sto PRØVE under WC skiltet på døren. Men jeg hadde det så travelt at jeg ikke festet meg med det.

Himmel og hav for en do. Sotet glass med folk bak. De satt sikkert og drakk morgenkaffe.

Skrevet

Jeg har det litt travelt når jeg skriver også:

"Jeg skulle på kurs ikke kur :-)

"da skjedde det en ting til på .....

Skrevet

He he he, oh GUUUUD så flauuut!!:-) *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...