Gå til innhold

Trening!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er dere flink til å trene jenter???Selv går jeg effektivt(slik at jeg blir svett)1 time for dag + 1 time Pilates i uka.Men...de xtra kiloene sitter som spikra fast.Grrrrrrr...Spiser heller INGENTING av snop på hverdagene,ikke brus el saft etc.spiser hver tredje time.Sunn mat.Jeg blir snart gal!!!!

Er dere fornøyd me kroppen deres etter fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei KJJSBOO/Med Kevin,Kaja og Kine

 

Her blir det fortsatt mest turer ( tempo-turer ) som gjelder.

Tok KS og måtte ta det litt med ro leeeenge, men nå er vel ikke det noen undskyldning lengre... Har en irriterende liten bilring jeg sliter med. Men jeg spiser litt snop og div.

Ikke sånn kjempe happy med kroppen nå... Magen var bedre da den var struttende og stram:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli utålmodig nå ja.. Gikk jo så bra til å begynne med! Kiloene rant av til tross for mye godterispising..

6kg igjen som sitter som spikra. Huff... Prøver som deg å gå litt, men det været vi har hatt her så er det ikke så gøy. Har regnet helt siden skolen starta nå.

Trente yoga og Body Pump tidligere, men nå bor jeg på et sted hvor det ikke er slike tilbud og jeg merker at selvdisiplinen er på et lavnivå! Alle tips mottas med takk!

Ellers synes jeg magen er helt ok tatt i bertraktning at jeg max har gjort 100 sit-ups (tilsammen..) siden fødsel. Har vært kjempelat! Inntili nylig har jeg kunnet skylde på bekkenet også, men nå klarer jeg jo å gå i ganske ok tempo, så jeg burde vel legge inn litt styrke også. Rumpa henger dessverre mer enn før, men tør ikke begynne med utfall pga bekkenet. Hver gang jeg tar "høye skritt", f.eks to-tre trinn i slengen i trappa er det AUUUU... Så rumpa må nok foreløpig henge litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde bekkenløsning og en ganske hard fødsel. Hadde vondt frem til for ca en måned siden. Gynekologen sa jeg kunne begynne å trene på min 6 ukers kontroll men jeg var kke klar i det hele tatt.

 

Nå er det ingen unsskyldning lenger, fysio sier også at det er smart å begynne å trene nå. Kiloene har forsvunnet, ligger ca 3 kilo under det jeg var, fornøyd med det,MEN rompa henger, og puppene etter at jeg sluttet å amme!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 10 kg under graviditet og de rant av de første ukene etter fødselen. Kom inn i gammel dongeribukse 1 uke etter fødsel og var storfornøyd....men nå har det kommet på 2 kg og de vil ikke av argh. Går turer på 1-4 timer hver eneste dag og det er vel eneste form for trening jeg kan skryte på meg. Uten de hadde jeg vel vært tungere enn da jeg var høygravid ,-) Har blitt litt for mye kos på kveldene for min del, er så snopesjuk. Men nå vil sambo slanke seg litt (han er mye mer disiplinert enn meg, løper, sykler og spiller fotball) så ut med snop og chips og inn med sunne middager og frukt. Magen er egentlig ok men vil ha av de ekstra kiloene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på helsestudio 3 ganger i uken og går tur 1-2 ganger i uken, men kiloene rundt magen sitter bom fast. Jeg må nok innrømme at jeg er veldig glad i sjokolade, men håper altså likevel at kiloen skal forsvinne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å trene 3 ganger i uken (body pump, step og aerobics) i tillegg til daglige trilleturer med litt tempo. Men bilringen på magen vil liksom ikke bort her heller:I

Ved forrige svangerskap var jeg så fit og stram etter kort tid, men denne gang var det litt annerledes gitt...

Spiser sunt og lett, men har et enormt sug etter sjokolade. Prøver å holde meg unna.

Føler at kroppen har forandret seg endel; bredere i hoftene, sig i rumpa og cellulitter.Blæh!!! Satser på å komme sterkt tilbake:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...