Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Da har jeg vært i butikken, og så vidt jeg klarte å tyde på pampers aktive fit pakken, med en stresset mann som ikke skjønte hvorfor jeg skulle se på en bleiepakke som vi ikke bruker engang, så ser det dessverre ut som de er med salve som det sto på pakken. Rakk ikke å lese ingrediensene, men det sto med salve. Da var tålmodigheten til mannen min over :-) Så da veit du det. Kjipt at man ikke skal kunne stole på NAAF .-( Da må jeg jo lese ennå bedre selv på alt fremover.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hmmm... Tror jeg skal sende en mail til dem jeg, og høre på hvilket grunnlag de anbefaler disse fremfor Libero sine ;-) Takk for oppdatering!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Da venter jeg på oppdatering fra deg fra NAAF :-) Regner med at det var dit du mente du skulle sende mail?
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Da har jeg sendt mail, spent på hva de sier..!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Ja, det er jeg også! Kanksje du får svar allerede i morgen :-) (littutålmodigerdetvellovåvære?) I min lille hjerne ville jeg anta at en bleie som er uten "tilsetningsstoffer" er bedre for en astma/allergi/eksem barn enn en en bleie som er med stæsj i? Men mulig jeg er på jordet ;-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 Eller igrunnen alle barn om jeg klarer å formulere meg rett... Går litt fort i svingen her :-)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Ja, håper det altså..! Ellers skal jeg mase til jeg får svar..! Hehe..! Jeg er enig med deg jeg, så lenge lotionen ikke er en superbra en på en eller annen måte..!? Hehe...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2007 Lotionen kan være så bra den vil for min del igrunnen, for jeg foretrekker uansett å velge de produktene jeg skal smøre selv på snuppa. I tilegg så kan det jo umulig være bra å bli smurt hele tiden da? Vanligvis smører en jo kanskje 1 gang om dagen el sjeldnere, og hvis det er i bleien så vil jo barnet bli smurt 24/7 :-( Nei, det er libero for meg ja :-) Men gleder meg til hva NAAF svarer, for da får man kanskje en avklaring i forhold til hvordan produkter blir "NAAF-godkjent". Og om det er noe å stole på fremover iforhold til hva jeg kjøper av produkter til snuppa!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Ja, ikke sant..! Hmmm... Heldigvis bruker vi ikke Pampers lenger heller, men har Active Fit i barnehagen da...skal se an hva de svarer, og så vurdere om vi evt skal bytte dem ut :-) Vi bruker jo bare Libero Up&Go selv - de desidert beste bleiene føler vi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå