Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 dere med litt ekstra på magen, når fikk dere tydlig mage? jeg syntes min har strammet seg mye, det blir ikke valker lengre når jeg sitter, og den er mye fastere. jeg er 15 uker...
Krolla og Theodor Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 JEg er 18+4 og har tydelig mage nå
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 hmmm jeg syntes også den er veldig tydlig. den er ikke steinhard, men den er ikke noe lett og holde inne og det må da bety noe? hilsen Hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Min skiftet fra to valker til en litt uformelig kul rundt uke 12. Måtte si det på jobben litt før jeg hadde tenkt siden jeg måtte gå over til gravidgarderoben. Er andremann på meg, da. På forrige synes jeg bare jeg var blubbete til uke 16-17, men andre kunne visstnok se det. Nå er jeg i uke 16 og magen er ennå ikke kulerund, men befinner seg bare foran, hvis du skjønner. Passer ikke i noen bukser eller jakker lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå