Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg vasker 1 gang i uka. Er dette for lite?? Gud så fort det blir skittent med små barn...:-(
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Vanskelig å svare på... Får tid til litt nå og litt da... Så blir jo aldri ferdig før det e på'an igjen...
Venter på bitteliten Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Får du til en gang i uka synes jeg det er bra gjort. Kommer jo litt an på hvor stort huset ditt er også. Prøver selv å få det gjort en gang i uka, men det er ikke så lett i en travel hverdag. Går desto oftere over gulvet med kost og støvbrettet. Veldig lett å se om det er rent inne eller ikke - klærne til krabaten blir så skitne...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 en gang i uka..men koster hver dag..har hund.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 150kvm så det er jo passelig stort da. Men jeg tørker nesten aldri søtv..bare vasker over alt liksom. HI
Gjest Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Ha,ha....Hadde astma og allergiforbundet kommet inn hit hadde de svimt av!Neida....så ille er d ikke.men,med 3 barn og en samboer blir d ikke så mye tid til overs.Blir mye støvsuging og en kjapp tur over med Jif-moppen.Men ryddig har vi d:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå