Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 nå har jeg ikke han noe luft i magen på noen dager. ENDELIG!! meeen har kjent i 2 dager nå både når jeg sitter og ligger noe som såvidt kiler nederst i magen, akkurat som noen drar en fjær nederst inni magen min, og det bobler så vidt. dette er min første og jeg er snart 15 uker. er ikke det ALTFOR tidlig?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Kjente det selv ikke før i 16 17 uke...det er akkurat som noen går på innsiden;) Luftbobler sprekker..så da kan det jo hende det er tegn på liv du får:) Ps det er ikke for tidlig,sier mange.....men ofte er det annengangs fødene som kjenner det tidlig...de hvet liksom hva de kjenner etter:)
Bohema77 Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Ja kanskje det. jeg er førstegangs og kjente det i uke 15. Da snudde den seg og kjente det tydelig tilogmed utenpå huden...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Kjente liv i uke 14 med førstemann. Denne gang har jeg kjent liv siden uke 11, og kan nå i uke 15 kjenne liv på utsiden. Så det er ikke altfor tidlig
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 hei. jeg er 13 uker. jeg har nå i ca 1 uke kjent bobler nederst ved skambeinet. jeg har en følelse av at jeg kjenner liv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå