kristin2 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hvor får jeg tak i et skinn som er stort nok til å bruk i sportsvogn, som er beregnet på småbarn og som ikke er så alt for dyrt? Babyen er 7 mnd. Hadde et lite lammeskinn i vogna i vinter, men det er litt for lite nå i sportsvognsdelen. Trenger derfor et nytt. Bor i Oslo.
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 IKEA Jysk Obs
kristin2 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Har sett på det hos Ikea, men syns det er så langhåret og i tillegg er de ofte mer bleket enn de man får kjøpt på babaybutikker. De fra Jysk og Obs har jeg ikke sett. Hva er prisene på de?
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 babyshop har til 399,-
VinterSol+2 Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 de har på happyland i sverige, ganske rimelig for store skinn, men klarer ikke huske prisen akkurat nå. korthårede, ublekede saueskinn, iallefall. og så tror jeg du kan bestille fra Helios...? sikkert kenguruloftet.no også..
Paddelora Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 http://barnashage.no har akkurat nå høsttilbud på blant annet lammeskinn. Tok ca 1 uke fra jeg bestilte til pakken kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå