Gå til innhold

Prøver her jeg...

gunnelisa*fikk jente 06.01.07*

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler jeg egentlig hører mere til her egentlig :) bor i holmestrand med mann, 3 barn, hund og fugler. Noen flere fra vestfold her ? Hadde vært sååå koslig å bli kjent med noen, er innflytter her vi er nå, og kjenner ingen...litt kjipt kan man si :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit:-)

Som du sikkert ser så stormer det litt ikveld, men ikke la deg skremme;-)

Vet ikke om noen fra Vestfold her, ihvertfall ikke noen som står frem, men kanskje noen "sniktittere" ;-)

Kom fram kom fram:-))

Skrevet

hoppsann ;o)

Vellkommen til verdens beste side.her tror jeg du vil trives godt.

Skrevet

Velkommen inn hit. Her er det fint å være:-)

Skrevet

Hjertelig velkommen inn hit! Håper du vil trives sammen med alle disse "gærne" damene. Her finnes det mange meninger om mangt, men ingen dumme spørsmål og ingen gale svar, bare masse respekt, varme og humor...

Skrevet

Hei, hei!

Håper du vil trives både her og i Holmestrand. Jeg har bodd der selv en periode, men det er leeenge siden nå :-))

Skrevet

Velkommen hit!! Fint i Holmestrand da gitt, men jeg kjenner dessverre ingen som bor der :)

Skrevet

Takk alle sammen :) har vært her å "sniki" litt før jeg oxo da, så jeg har jo lest endel innlegg her :) Masse herlig humor her inne syns jeg, mye bedre her enn på mange andre forum her inne hvertfall :)

Skrevet

Velkommen hit!

Her er det mange fine damer, det kan jeg love deg! Her er det lov å være seg selv på godt og vondt, her er det plass til både latter og tårer, friske diskusjoner og meningsutvekslinger, gode råd, et (mange) klapp på skulderen, gode virtuelle klemmer.... Her er det fint å være!

:o)

Skrevet

Godt å høre :)

Skrevet

Velkommen inn hit :o)

Vet ikke hvordan det er i Holmestrand, men det er lett å få venner her!

Skrevet

Er ikke så langt til Moss da:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...