Gå til innhold

Bare jeg som syns 3.hjuling ser fjernt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutseli er jo "alle" vogner med tre hjul, og ikke for å støte noen, men jeg er sikkert for gammel til å synes det ser greit ut. Når kom denne moten?

Husker jeg på slutten av 90-tallet jobbet som avlaster for barn med spesielle behov, og de hadde slike vogner, men ungene var jo over skolealder da. Så når jeg ser 3-hjulinger nå så hender det at jeg blir paff av at det er små barn i vognene.

Er det bare jeg som er blitt alt for gammel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke 3-hjulinger er fint... føler det er "lille-trille" vogner, ser for meg de er lette å falle ut av... noen av de, ikke alle..

Mannen min liker de heller ikke og sier plent nei til å i det hele tatt skaffe noen med 3-hjul..

Skrevet

Jepp! *Løpe å hente stokk og rullator til deg* ;-)

Hehe... Neida, men det er en vanesak. Jeg likte det ikek før, nå elsker jeg slike vogner og har en slik selv med forhjul som svinger 360 grader, er en helt annen kjøreopplevelse!

Skrevet

Jepp ;o)

Jeg synes 4 hjulinger ser teit ut, men at trehjulinger er kule. Så smaken er jo som baken, og heldigvis for det :o)

Skrevet

Hmmm... jeg er 9 år eldre enn deg og eeeeeelsker 3-hjulingen vår!!! ;=)

Skrevet

Vi har en veldig enkel 3-hjuling til tur i skog og mark, ellers bruker vi 4-hjuling til soving og andre turer. Synes 3-hjulinger er så himla ustabile. En i familien kjøpte 3-hjuling for ei stund sida og den er veldig ustabil - de angrer på kjøpet.

Skrevet

eg trodde jeg var alene i verden :)

det er gyselig fælt, kunne ikke tenke meg en slik i det hele tatt! sverger til 4 hjul og stødighet jeg :)

Skrevet

He, he om du er for gammel vet jeg ikke, men vi har det fordi det er så utrolig godt å ha et hjul foran som SVINGER!!!! Synes alle firhjulinger nesten sitter "limt" fast til bakken etter at vi fikk vår trehjuling:-)

Tror ikke jeg bryr meg så mye om hvordan den ser ut...er en TFK og MANGE synes den er veldig stygg hi, hi. (Ikke jeg da, men...) :-)

Skrevet

Ja, du må være hauggammel...hehehe =)

Neida, synest også disse vognene minnet veldig om de vognene til barn (og voksne) med spesielle behov med en gang de kom. Men nå er de kommet i så mange utgaver, farger og modeller, så synes ikke de minner så mye mere.

Og merkelig at du ikke har sett dem før, for er vel iallefall 4-5 år siden disse vognene kom på markedet =)

Og jeg som aldri skulle ha de STYGGE trehjulingene har nå hatt to, og synes de er supre!!

Skrevet

Jeg er 79 modell og jeg er enig med deg!

I begynnelsen med disse 3 hjulingene trodde jeg alle barn som satt oppi var syke/barn med spes behov.

Dessuten er disse vognene veldig upraktiske på tog/buss.

Syns også mange av disse mangler forbrett til ungene som skal sove.

så jeg er en 4-hjulspatriot!

Skrevet

Jeg synes at de så ut som handikapvogner når jeg skulle ha vogn til eldste jenta, men jammen meg så endte jeg opp med det til lillegutt nå, hehe, trengte bare 4 år på å vende meg til de :)

Skrevet

De ordentlige trehjulingene som er beregnet på løping eller jogging er fine til sitt bruk. Flesteparten av trehjulingene jeg har sett, er ikke beregnet på å ha med små barn ut i kulda og med pose. Altfor liten plass til beina.

Skrevet

hehe antageligvis hihihihihi, neida - smaken er som baken :)

Skrevet

Samma syntes jeg før jeg prøvde å trille en :D Digger 3hjulingen vår..hehe :D

Skrevet

Har alltid vært skeptisk, men da en hartan skater 3 hjuling veltet med et nært familiemedlem fant jeg ut at det er iallefall ikke noe for meg.

4-hjul er tryggest synes jeg :-)

Skrevet

Enig med deg HI.

Liker også best vogner med 4 hjul.

Skrevet

eg og liker best 4-hjulinger ..

eg forbinder 3 hjulinger med syke barn , fordi når eg vokste opp var det 3 stk gutter i skolealder i nabolaget som satt i store trehjulsvogner og var sterkt funksjonshemmede .

Skrevet

Enig med HI. Også brukt sånne vogner i jobbsammenheng, forbinder det kun med dette....

Skrevet

Hehe, bra jeg ikke er helt alene med strikketøy og spaserstokk da.

Håper bare ikke 4-hjulingene forsvinner fra butikkene om jeg skulle finne på å reprodusere meg. Hvis så skjer vil jeg gjerne kjøpe en brukt Simo, kombivogn med 4 hjul. ;-D

Skrevet

Jeg har en vogn med 4 hjul som jeg bruker til å trille turer med her hjemme + at hun sover i den.

Har to trehjulinger som er supre og trille pga svingbart forhjul, en jane slalom og en phil&teds søskenvogn. Bruker Jane vogna i byen og den er så super å gå i butikker med. Bruker søskenvogna når mini er med.

Syns det er mange trehjulinger som er råtøffe:-)

Skrevet

Ja, det er nok bare du som syns det. Personlig syns jeg de er fine, og ikke minst utrolig praktiske å trille. Kan snu de med en hånd jo.

Skrevet

ps: jeg syns 4-hjulingene er tunge, klumpete og gammeldagse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...