Gå til innhold

Dere med termin i mars -08...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått innkalling til ultralyd? Har ikke hørt noenting enda jeg og er 16 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk innkalling på fredag jeg. Skal inn 11.10. Er nå 15+5.

Skrevet

skal til legen om 2 uker. Da er jeg i uke 17. Så skal han vel bestille time til UL da. Så kan jo ta sin tid.

Skrevet

Nei, det er legens oppgave å sende papirene til sykehuset etter første kontroll. Problemet er når legene ikke får avgårde disse papirene og det har skjedd i mitt tilfelle. Tok 3 uker før han sendte papirene noe som kan bety at jeg ikke får Ullevål sykehus eller ultralyd til riktig tid. Utrolig irriterende!

Skrevet

skal 18 okt jeg....termin 17mars

Skrevet

Har ikke fått inkallelse. Men legen sa hun skulle sende en bestilling til ultralyd når jeg var der sist. Har termin .25 mars

Skrevet

Ja lenge siden. skal dit i okt en gang:o)) fikk det når jeg fikk svar på fødeplass jeg.

Skrevet

Søkte først til Ullevål, men fikk ikke plass...Så tok det ca to uker etter det og fikk plass på A-hus... Der fikk jeg fødeplass og Innkalling til UL i uke 18...Er vel da ca rundt 18+2... Skal til UL 3.okt. Og den forløpige terminen min er 3 mars. Spent på om jeg må flyttes..=o)

Du kan jo ringe litt rundt og høre om de har fått papirene dine...

Er ikke alltid legene er kjappe ute...

Skrevet

Mange uker siden jeg fikk timen.. skal 3 oktober. Har termin 4. Mars=)

Du kan ringe dit du skal ha ul å høre med de=)

Skrevet

Har termin 24 mars, og har fått ul time 25 Oktober.

Skrevet

termin 5. mars, og fikk har UL 5. Oktober.

Legen bestiller UL til deg etter du har vert på 1. kontrokk, men det kan ta en stund til du får det brev i posten om innkallelse.. tok over 2 uker etter kontroll før jeg fikk mitt.

Hvis det har tatt lengre tid ville jeg ringt legen og purret på han/hun. Det er viktig å få med seg UL undersøkelsen.

Skrevet

Det er lenge siden jeg fikk innkalling til ul. har termin 18mars og har fått ul time 23okt. er det 19+4.

Du kan jo ringe og høre med legen om han kan ha glemt å sende?

Skrevet

joda, det fikk jeg for leeeeeeeeeeeeeeenge siden. To dager til bare:-D

Har termin 2.mars. Er 16+6 på ul-dag.

Hadde egentlig fått daoten da jeg er akkurat 18 uker, men pga at mannen min skal reise bort, og da ikke kunne hatt mulighet til være med, fikk vi altså ei uke før.

Jeg ville hørt med legen eller sykehuset der du er søkt inn, tilfelle papirene er blitt rotet bort.

Skrevet

heisann, jeg ble 16 uker på søndag så er 16+2 idag og skal på ultralyd 02/10. lenge siden jeg fikk innkallingen, men jeg skal jo føde på kongsvinger sjukehus, så det er ikke så mange som trenger UL samtidig :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...