Gå til innhold

Vi har verdens beste barnehage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåringen jubler når vi skal i barnehagen på morgenen, for de har masse morsomme aktiviteter. Ute hver dag, og ut på tur flere ganger i uken. Alle tre damene på avdelingen er supre, og viser stor interesse for barna. Og ikke minst omsorg.

Selv om datteren min bare er 2 år gammel, tror jeg hun har stort utbytte av barnehagedagene. Heldigvis har vi mulighet til å gi henne korte dager ofte, og når barnehagen i tilegg er super, føles det godt å være småbarnsmor.

(Som en motvekt til de som skriver at det ikke finnes gode barnehager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi har samme barnehage?

Vi er også strålende fornøyd med våres!!

Skrevet

Snuppa vår stortrives:-))

Skrevet

Går døtrene våre i samme barnehage eller? Jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd, INGENTING å klage på så langt. De er engler alle sammen, stort + at det er nesten like mange menn der som damer også :) snuppa har lagt sin elsk på en av dem hehe..

Skrevet

Kanskje det. Mange hyggelige barn og mødre i vår barnehage ;-)

Skrevet

Snupp på 2 år er også kjempeglad for å gå i barnehagen, og vi foreldre er veldig fornøyd med barnehagen hennes. Hun storkoser seg der og de ansatte bryr seg virkelig om barna. :o)

Skrevet

Vi er også strålende fornøyd! Får med bilder mange ganger i uken og får skriv om hva de har holdt på med hver mnd. slutt. Der er det også med bilder =)

Artig at lillegutt trives og har det fint der.

Skrevet

vi er også storfornøyd med vår, selv om det bare er familiebarnehage. De er supre, og det jeg liker godt er at jeg får en oppdatering fra dagen, om hun har sagt eller gjort noe vittig/rart/søtt o.l., hvordan duppen har vært, hva de har gjort o.l. det er jeg glad for når jeg mister så mye tid med henne.

Skrevet

Men men, det spiller jo i bunn og grunn liten rolle. Og så synes jeg fedrene burde komme mer på banen. Min mann er like involvert som meg, men bortsett fra han er fedrene ganske fraværende på møter og i andre sosiale sammenhenger.

Skrevet

Nei, tror ikke på deg!!! VI har verdens beste barnehage! Ingenting å sette fingeren på :)

Skrevet

Går våres barn i samme bhg de da? Vi er også storfornøyde!!!!!! Både mini og vi voksne er glade hver dag når vi drar til bhg.De elsker jobben sin, ser ihvertfall sånn ut for oss og de er interesserte i og glade i alle barna der. Alle som jobber der kan navnet på de fleste av barna og vet hvilken foreldre som tilhører hvilket barn og det er 123 unger der altså.

Skrevet

Høres veldig ut som vår barnehage HI ! Har ingenting å utsette på barnehagen,blir bare positivt overrasket hele tiden. Heerlig!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...