Tingelingelate med to tomater Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Har noen kjenninger (er i familie og har endel kontakt) og de har ei jente som er 4 år. Hun har endel duplo og foreldrene har sagt et par ganger mens vi har vært der at de har tenkt å pakke bort duploen for hun leker heller med vanlig lego. Er det frekt av oss og spørre om vi kan få kjøpe duploen hos dem om dem ikke skal bruke det noe mer? De skal ikke ha flere barn.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Nei, det syns jeg ikke er frekt! Jeg ville nok spurt dere om dere ville hatt den, men det er nå meg )
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Nei, jeg hadde spurt.
WP-TLogPeanut Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Neei,det synes jeg ikke. Kan da ikke skade å spørre. Er jo ikke verre enn at de kan si nei hvis de ikke har lyst å selge,kan ikke syns du er frekk for det..
*Molly mus* Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg ser ikke at det kan være noe galt, hvis de alikevel skal pakke det vekk er det vell bedre at noen kan bruke det:)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 syns ikke det er frekt..de blir jo sikkert bare glade for at de kommer til å bli brukt i stedet for å kaste dem
Tingelingelate med to tomater Skrevet 17. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2007 Tusen takk for svar:-) Da skal jeg høre med dem neste gang vi er der om vi kan få kjøpe om de skal pakke det bort:-) Mini er ikke så veldig på å bygge duplo, men tror tuppa er den som kan sitte i ro og leke med slikt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå