Gå til innhold

I dag har jeg gjort en stor tabbe som mor... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, har SÅ sinnsykt dårlig samvittighet for snuppa.....

Lånt svigermor sin lille og gamle bil. Skulle levere den i dag. Setter snuppa i bilen. Mens jeg fester henne kaster jeg nøklene over til førersiden (gjør det alltid i vår bil..).

I det jeg lukker døra til snuppa kommer jeg på at hun sitter litt annerledes i denne bilen og faktisk rekker til døråpneren.. Så for å unngå en ulykke låser jeg døra slik at hun ikke kan åpne den....

Som sagt, dette er en gammel bil........... Sentrallås? Nei! Og min dør? Jo, den var låst........................... Kom på det i det jeg smalt igjen døra.....

Fryktelig varmt i bilen og snuppa full av klær. Hun er 17mnd, så gammel nok til å forstå at mamma står ute og hun er alene, men for liten til å godta en forklaring.....

Ringte politiet som kom etter 10 min. De holdt på i 15min og fikk ikke opp døra..... Så ringte de til Viking, som kom på 10min... Da var jeg ved på knuse ruta, snuppa begynte å bli rimelig desperat inni der.... Men politiet ba meg vente..... Viking fikk opp bilen på kort tid...

VAr selvfølgelig midt i ettermiddagsrushet og alle naboene stirret voldsomt... Men men. Jeg har lært!!! Kaster aldri nøklene over igjen!

Har fortsatt en vond klump inni meg, men trøsten er at for snupp er det nok glemt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjente den ekle følelsen når jeg leste dette. Må ha vært rimelig forferdelig for deg som sto på utsiden også ja!

Godt det ordnet seg greit til slutt!

Skrevet

Husk at vi alle gjør feil innimellom!!!!...og noen av de er MYE verre enn det du gjorde. Skjønner at du syntes det var fælt, men det gikk jo fint!!!

Sender over en klem til deg jeg....

;-)

Skrevet

Å NEI! Stakkars deg....skjønner at du har dårlig samvittighet ja.... Men du kan trøste deg med at om en uke så husker nok du hendelsen bedre enn dattera di:)

Uff..må være fælt altså..å oppdage at alle dørene er låste mener jeg....heldigvis gikk det jo bra da:=)

Skrevet

huff, stakkars deg/dere...du har ikke tabba deg ut som mor, det var nok bare en menneskelig feil og det hender jo.

Skrevet

Ja, det er vel en menneskelig feil.... Men helt forferdelig når snuppa satt inni.. Hadde bare lyst å hylgrine selv når hun satt inni der og strakte armene mot meg...... Men kunne jo ikke det, stakkars!

Men men! Det er vel jeg som husker dette fremover........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...