Gå til innhold

Blødning etter samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde i går for første gang i svangerskapet en blødning. Ble jo litt redd, men leste at det er vanlig etter samleie? Oppdaget det rett etter samleie. Blødde litt friskt blod på kvelden, og så vidt litt på morgenen i dag.. Har ikke vært noe mer i dag. Kjente liv både i går kveld og i dag så har ikke ringt legen. Noen med erfaringer? Blir litt nervøs for mer sex... Er i 20. uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk det første gang forrige uke...er 24 uker nå,,,,ble redd som bare det, men det er iallefall ikke farlig...det er vanlig å få både blødninger og kynnere etter samleie etterhvert...så lenge det ikke gjør skikkelig vondt samtidig når man har blødnig er det ikke farlig...slik jeg forstod det er ikke blødning vanligvis relatert til barnet hvis man er så langt på vei...

poenget mitt etter mye surr her er at i sammenheng med samleie er det ikke farlig:)

Skrevet

Tusen takk for svar;) Blir jo litt redd når det gjelder blødning..

Skrevet

Dette er helt vanlig! Jeg hadde det sånn ofte i mitt forrige svangerskap og opplever det nå igjen. Har snakket med lege og jordmor om dette og blitt forsikret om at det IKKE er farlig:) Så jeg roer meg hver gang så lenge det ikke er mye og stopper. Og kjenne liv er jo også en god indikator på at alt er bra der inne:)) Husk at vi er "fulle av blod" og svært skjøre når vi er gravid...

Skrevet

Tusen takk for svar! Godt å høre fra andre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...