Mamma'n til Thias Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 ENDELIG har jeg fått tak i den grå boksen.... Men nå gir jeg snart opp. Det virker som om tv'n min rett og slett er for ny. Jeg har bare pluggen til tv'n gjennom antennen, og han jeg kjøpte det av testet det i går... Jeg stiller inn på kanaler og på fine-tuning og det ene med det andre, men jeg får ikke noe skikkelig bilde... Er skikkelig skuffet nå, altså... Noen som har noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå