Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Var på do i sta, å så 2 min etter jeg hadde vært på do, så rann det litt av meg, lekker jeg?? jeg putt en finger opp å var veldig våt. Beklager intimiteten
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 man mister litt kontrollen mot slutten av svangerskapet ja.. også har man som regel mye mer utflod... (vet om folk som tror vannet gikk, og så var det bare liten lekkajse..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå